Event box 4 season's

Straatfilmpje van deze topper. Burst is gewoon erg goed voor een Nederlandse bak en de boeketgrootte ondanks de wind ook top. Wil deze wel eens schieten met optimale weersomstandigheden. Zo willen we een 100sh 30mm zien. :cool:

Ben blij dat deze weer terug is, zoals hierboven ook al is aangegeven de burst is ontzettend hard.

Boeketgrootte en tempo zijn echt perfect .

De effecten zijn mooi en breed en houden zich ondanks de wind prima staande. Met name het goud waait hier niet snel weg. Kritiek puntje voor mij is het temp (te hoog) en steeds in salvo's. Voor mij mag het als de effecten groots zijn en lang blijven hangen wel wat trager. Mijn best 100 shots 30 mm ooit was de Asiatic Cheetah van Luypaers, bijna log te noemen maar de hangtijd was (bij het toen windstille weer) zo lang dat de hemel altijd gevuld was met vuurwerk. Die 100 schoten duurden volgens mij een 1:15 minuut. Deze duurt 55 seconden. Dat scheelt. Maar...echt wel een mooie box.

Dat klopt, Enkel zie ik op sommige foto's ook 15 kilogram staan. Wellicht heeft iemand hier info over wat deze nu weegt?

Zal tussen de 15 en 18 kilo zijn.. je kunt er dus sowieso geen 2 van in huis zetten :idea:
Hopelijk komt deze nog ergens voor een mooie prijs te koop!

Back
Bovenaan