Gototop
VWC lid
:( Ruggengraat is gemaakt van griesmeelpudding :(

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
:( Ruggengraat is gemaakt van griesmeelpudding :(
ging jij gisteren ook niet voor de bijl?Hij gaat heel steady, sinds het budget leeg is in ieder geval![]()
Ik weet niet wat er is gebeurd na mdf maar daarna ging t goed fout.:( Ruggengraat is gemaakt van griesmeelpudding :(
ging jij gisteren ook niet voor de bijl?![]()
Zooo echt he? Komt door Darksoul, slechte invloed op onsIk weet niet wat er is gebeurd na mdf maar daarna ging t goed fout.
Oplossing is niet meer op die site kijken ??Mn ruggengraat is stukken sterker met de huidige prijzen. Enkel goede aanbiedingen kunnen mn ruggengraat blubber maken. Tot nu toe is slechts Vathorst daar goed in geslaagd.
Een ruggengraat van kruit is nou eenmaal niet zo sterk als men zou willen,shit happensHeb maar niet gezegd dat de eerste dozen al half januari al besteld zijn en dr vent in het geheim al een half jaar om de week een behandeling krijgt wegens, zoals mijn fysio het beschrijft, zware druk in de onderrug veroorzaakt door een complicatie van pyrotechnische aard...![]()
Alleen al hierom is het forum goed om af en toe even door te struinen.. herkenbaarheid bij mede gekkiesBen eigenlijk gewoon uitgeshopt maar mn radars staan uiteraard altijd aan voor iets speciaals.
Vandeweek tijdens onze vakantie zei mn vrouw van 'ik krijg allemaal vuurwerk advertenties op facebook ga je na de kerst weer vuurwerk kopen en koop je dan weer net zo veel als vorig jaar?'
Heb maar niet gezegd dat de eerste dozen al half januari al besteld zijn en dr vent in het geheim al een half jaar om de week een behandeling krijgt wegens, zoals mijn fysio het beschrijft, zware druk in de onderrug veroorzaakt door een complicatie van pyrotechnische aard...![]()
Dat zijn de leuke dingen.Met een nieuwe CAO die met terugwerkende kracht verrekend gaat worden zit er wat extra muntjes in het vat, dus ik sluit niet aan dat er een kleine hernia aan zit te komen...