London

Wat ik me dan afvraag;

Mogen ze je de London verkopen terwijl je de Kingdom besteld hebt, onder het mom van "dat is de opvolger" (en dus voor de niet-kenners op het oog hetzelfde product), terwijl de London qua kruitinhoud ca. 1 gram per tube minder kruit bevat maar wel dezelfde prijs heeft?

Die vraag geldt overigens ook voor andere kooiloze opvolgers van bestaande CR kooiproducten.

Hoe zien jullie dat?

Wat ik me dan afvraag;

Mogen ze je de London verkopen terwijl je de Kingdom besteld hebt, onder het mom van "dat is de opvolger" (en dus voor de niet-kenners op het oog hetzelfde product), terwijl de London qua kruitinhoud ca. 1 gram per tube minder kruit bevat maar wel dezelfde prijs heeft?

Die vraag geldt overigens ook voor andere kooiloze opvolgers van bestaande CR kooiproducten.

Hoe zien jullie dat?
Tjah, als het product er niet is mogen ze een vervangend product aanbieden. Dan is het aan jezelf om dit te weigeren of niet.
Ik zat hier ook aan te denken ja, gemiddelde consument zal akkoord gaan en geen verschil merken. Persoonlijk zou ik het niet accepteren en dan het geld terug vragen.

Wat ik me dan afvraag;

Hoe zien jullie dat?
Als je een product besteld mag je verwachten dat je ook dat product krijgt. Als ze jou een alternatief aanbieden, of dat volgens de verkoper opvolger is maakt niet uit, hoef je dat niet te accepteren. Als je het niet accepteert kun je doorgaans in overleg iets anders kiezen of je geld terugkrijgen.

Ik vond deze compound echt zonde van mijn geld, wat een teleurstelling.
De dierencakes van China Red zijn keer op keer gewoon goed, dit slechts een aanfluiting.

Back
Bovenaan