Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Tegenwoordig zijn steeds meer webshops grote delen of zelfs het gehele jaar online met als gevolg dat het bestellen van vuurwerk het hele jaar door gaat. Daarnaast wordt het vuurwerk jaar in jaar uit steeds mooier. Elk jaar komen er weer velen toppers bij en dat keuze is dus reuze! Kom je er niet uit en weet je niet wat je moet bestellen of twijfel je tussen een paar producten? Vraag het dan hier in dit topic.

Op Vuurwerkcrew zitten veel leden met veel productkennis en we zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dus schroom je niet om je vraag te stellen. Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

Ps, dit topic wordt in September verplaatst naar de countdown.

Heren en dames. Voor mijn finale dit jaar wil ik graag aftrappen met de Total display 400. Is het het geld waard om deze in 2voud (vshape) te schieten of is dit door het geweld niet nodig. Ik heb deze box nog niet live mogen aanschouwen. Dus erg benieuwd naar jullie meningen.

Heren en dames. Voor mijn finale dit jaar wil ik graag aftrappen met de Total display 400. Is het het geld waard om deze in 2voud (vshape) te schieten of is dit door het geweld niet nodig. Ik heb deze box nog niet live mogen aanschouwen. Dus erg benieuwd naar jullie meningen.

V-shape in de straat werkt uitermate goed met 20mm (kleinere effectgrootte/lagere schiethoogte), dus wat dat betreft kan het prima. Ondanks het hoge tempo vond ik het echt meerwaarde hebben deze per 2 te schieten in V-shape, het is niet dat er effecten "weg vallen" zoals je eerder zal hebben met 30mm in V-shape in een kleine/smalle straat. Oordeel zelf (2x in V-shape):

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je filmpje!! Heeft me overtuigd er 1 extra aan te schaffen. Daarna de rust van 3x crossette in wshape wordt denk ik om te smullen:droolthum

Poeh, lastige denk ik. Beide al een flinke tijd niet meer gezien, maar dacht dat er noch wel wat verschil in de batches zat?

Ik heb voor dit jaar een maximaal budget van 750euro. Ik heb tot nu toe het volgende lijstje gemaakt maar ben erg benieuwd of/wat jullie hier aan zouden veranderen:

Driesprong:
400 shots €149,00
300 shots €119,00
2x cairo €44,50
2x helix €15,70
(Totaal €328,20)

Vathorst:
2x milf €16,00
2x knetterton €15,00
Pyro5 €38,00
2x hollenfeuer €9,90
Flashfire €8,00
Great strobe €23,50
Blood chameleon 23,50
E-pulz €20,00
Silver ice €36,00
Full assault €90,00
Super flowers €130,00
3x monster Ride €21,00
2x X-treme €24,00
(Totaal €455,90)

Ik heb voor dit jaar een maximaal budget van 750euro. Ik heb tot nu toe het volgende lijstje gemaakt maar ben erg benieuwd of/wat jullie hier aan zouden veranderen:

Driesprong:
400 shots €149,00
300 shots €119,00
2x cairo €44,50
2x helix €15,70
(Totaal €328,20)

Vathorst:
2x milf €16,00
2x knetterton €15,00
Pyro5 €38,00
2x hollenfeuer €9,90
Flashfire €8,00
Great strobe €23,50
Blood chameleon 23,50
E-pulz €20,00
Silver ice €36,00
Full assault €90,00
Super flowers €130,00
3x monster Ride €21,00
2x X-treme €24,00
(Totaal €455,90)

Ik vind het een leuk lijstje, veel variatie en heel wat mooie producten. Ik zou alleen wel kijken of je de 300 en 400 van Magnum wil hebben, je zou er 1 kunnen kiezen en voor het andere bedrag nog een vette 30mm 100 shots erbij kunnen halen, maar ja dat is een beetje wat je zelf fijn vind.

Ik vind het een leuk lijstje, veel variatie en heel wat mooie producten. Ik zou alleen wel kijken of je de 300 en 400 van Magnum wil hebben, je zou er 1 kunnen kiezen en voor het andere bedrag nog een vette 30mm 100 shots erbij kunnen halen, maar ja dat is een beetje wat je zelf fijn vind.

Jaa dat is inderdaad een van de punten waar ik over twijfel😅. Anderzijds heb ik de 300 & 400 beide nog niet gehad en houd ik wel van een goede rambak. Mits ze maar net zo goed presteren als de verhalen doen geloven. Maar mocht je nog een mooie 30mm bak wegen hoor ik het graag, neem ik m in overweging!

Jaa dat is inderdaad een van de punten waar ik over twijfel😅. Anderzijds heb ik de 300 & 400 beide nog niet gehad en houd ik wel van een goede rambak. Mits ze maar net zo goed presteren als de verhalen doen geloven. Maar mocht je nog een mooie 30mm bak wegen hoor ik het graag, neem ik m in overweging!

Wachten heel even de demo van Rubro af, maar de Event Sky Symphony hebben ze bij Driesprong staan. Mocht die presteren zoals de video dan is het een regelrechte topper. Je zou ook nog altijd een immortal gold kunnen pakken, die is elk jaar goed

Wachten heel even de demo van Rubro af, maar de Event Sky Symphony hebben ze bij Driesprong staan. Mocht die presteren zoals de video dan is het een regelrechte topper. Je zou ook nog altijd een immortal gold kunnen pakken, die is elk jaar goed

Dat is ook nog wel een optie ja. Immortal gold heb ik ook nog niet gehad eigenlijk. Ik woon aan de kust dus het waait hier sowieso altijd😅😂. Niet ideaal voor een goud box

Dat is ook nog wel een optie ja. Immortal gold heb ik ook nog niet gehad eigenlijk. Ik woon aan de kust dus het waait hier sowieso altijd😅😂. Niet ideaal voor een goud box
Mocht je goud box zoeken die wel staande houdt.. massive gold

Ik ben het met gototop eens, ik zou dan ook de 300 of de 400 shots laten liggen en daar een dikke 30mm bak van halen.

Super flowers of Coconut bounty?

Super flowers nog maar weinig mensen gehad. Coconut bounty vind ik toch lastig beoordelen op film.

Super Flowers afgelopen jaar gehad en die was super dik. Als de Coconut Bounty zo presteerd als op de demo dan heeft hij een streepje voor. Het zijn natuurlijk best verschillende boxen. Allebij presteren ze erg goed dus de keuze zou ik afwegen aan welke je het mooiste vind. Mijn voorkeur de Coconut Bounty.

Eens met Arvid. Hoewel de Super Flowers echt een hele dikke bak is vind ik de Coconut Bounty nog beter. Het blauw komt helaas niet heel goed over op film, maar was echt super dik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan