Centrale show Rdam wegbezuinigd

GMP

VWC lid
Ik voel een "I told you so" aankomen...

We moeten consumentenvuurwerk afschaffen en alleen nog centrale shows schieten. En zie hier, men veegt het zo van tafel. Zo betrouwbaar als....

Ik regel m'n eigen centrale show wel.

Dit is ook precies wat ik dacht.. niks centrale shows.. gewoon al het vuurwerk weg…

Letten jullie op vuurwerkbranche Nederland? ( in bijzonder fam Groeneveld) Geen naïeve compromissen meer.

Goh wat een verrassing. Had ik nooit gedacht ... :bonk:
En de linkse partijen maar proberen om het door te laten gaan, want dat hadden ze beloofd bij het instellen van een verbod :bye::D

Leefbaar Rotterdam, VVD, D66 en Denk. Zowel links als rechts dus...

Slappe hap, eerst zeggen dat ze centrale vuurwerk shows als alternatief bieden om dan 4 jaar later dat ook af te schaffen. Wat blijft er dan over voor de mensen?

Dit is waar ik niet verbaast van op kijk. We gaan ons eigen showtje wel in ere houden. Linkse kliek niet te vertrouwen.

Ik snap dat er direct naar links wordt gewezen, want daar komt het anti vuurwerk beleid primair vandaan. Echter was het in Rotterdam de VVD die de linkse kliek aan een meerderheid hielp bij het vuurwerkverbod, op voorwaarde dat er vuurwerkshows gehouden zouden worden.

Het is hier dus de VVD die niet te vertrouwen blijkt. Links is van begin af aan juist duidelijk geweest, geen vuurwerk en ook geen shows want vervuiling, arme honden etc.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/190525/komende-jaarwisseling-vuurwerkverbod-in-rotterdam

Dit is ook precies wat ik dacht.. niks centrale shows.. gewoon al het vuurwerk weg…

Letten jullie op vuurwerkbranche Nederland? ( in bijzonder fam Groeneveld) Geen naïeve compromissen meer.

Dit heb ik ook vanaf begin af aan al geroepen, eerst vuurwerk afschaffen en centrale shows beloven en dan alles afschaffen.
Partijen als Groen Links willen alles verbieden wat slecht voor het milieu en klimaat is dus ook een centrale vuurwerkshow.

Back
Bovenaan