Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe batch is sowieso zonder kooi. Ik denk niet dat oude batches nog in omloop zijn maar wie weet heeft outlet er een paar gevonden
Hier ook geen mail...2x de mystery deal besteld...als het dan echt 4x dumbum 64 is, dan is de finale vast geregeldIro Kin Beauty ook meebesteld net, die ga ik maar eens combineren met een paar Wicked Whistles.
Heb je een bron hiervan? want ik kan nergens vinden dat de nieuwe batches van deze producten kooiloos zijn?
Iro kin beauty is sowieso kooiloos, dat was die vanaf het begin al.
Outlet verrast ons altijd meerdere malen per jaar in zeer positieve zin. Dat je geen fan bent van Lesli is na 5x een betoog af te steken wel bekend rollingthunder...
Ik durf m'n hand in het vuur te steken voor de jongens, dat wanneer je een deal écht niet wil na aankoop... dat je vast samen een goede oplossing kan bedenken
Sjo, laagste prijs ooit voor Iron Kin Beauty en in Grunn maar 5st,, die zijn zo weg (niet naar mij)
Loopt niet zo'n vaart met Iron Kin Beauty in Groningen zo te zien...
Inderdaad joh! Grunnegers binn' nait gekzelfs €150 is voor een half bijzondere box nog teveel.
Daarom heb ik hem ook niet aangeschaft....
Vind hem niet al te bijzonder...
Nu al een mooie selectie maat! Dat wordt vast niet nog meerIk zat eens te dagdromen, hoe zou mijn collectie eruit zien na al die aankopen bij de Vuurwerk Outlet, nou zo dus...en het is nog niet eens september...(voor mij doen is dit al too much haha en qua budget helemaal...)
Ik zat eens te dagdromen, hoe zou mijn collectie eruit zien na al die aankopen bij de Vuurwerk Outlet, nou zo dus...en het is nog niet eens september...(voor mij doen is dit al too much haha en qua budget helemaal...)
Nu al een mooie selectie maat! Dat wordt vast niet nog meer![]()
Oeeeee vet concept! Dit ga ik van je jatteneven de collectie uittekenen
Topper bedankt haha! Mis je op de chat man!![]()
Hey kanjer! Hoe gaat het thuis met jouw dame? Houdt zij zich sterk gedurende de zwangerschap?
Super leuk gedaan met de edit van jouw collectie tot op heden. Ik zou nog behoorlijk lang bezig zijn met photoshop denk ik.
Ja... het is voor mij ook even afkicken nu dat er geen chat is, maar dat gaat vast goed komen binnenkort.
Ik mis het slappe ouwehoer behoorlijk.
Maar gelukkig is er al weer bijna een nieuwe weekactie bij VWO!
Laat het grote speculeren beginnen![]()