[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Nieuwe batch is sowieso zonder kooi. Ik denk niet dat oude batches nog in omloop zijn maar wie weet heeft outlet er een paar gevonden

Heb je een bron hiervan? want ik kan nergens vinden dat de nieuwe batches van deze producten kooiloos zijn?
Iro kin beauty is sowieso kooiloos, dat was die vanaf het begin al.

Heb je een bron hiervan? want ik kan nergens vinden dat de nieuwe batches van deze producten kooiloos zijn?
Iro kin beauty is sowieso kooiloos, dat was die vanaf het begin al.

Kan het niet meer vinden waar dit officieel gemeld werd maar lesli importeert 0% artikelen meer met kooi geldend voor alle lijnen. Dit kan natuurlijk veranderen als ze beseffen dat het toch niet zo’n best idee is maar dat is natuurlijk speculatie. De Qlusive lijn had een uitzondering kunnen zijn ivm kwaliteit en prijs maar ook dat is geheel kooiloos. Overigens maakt Riakeo ook alle geselecteerde nieuwe artikelen voor de NL markt op verzoek van lesli zelf kooiloos.. (geeft Riakeo ook zelf aan bij de productfilms)

Ik meen ook een straatfilmpje gezien te hebben van de full moon zonder de aanduiding van de kooiconstructie aan de bovenkant van de buiten/kleurendoos.

Outlet verrast ons altijd meerdere malen per jaar in zeer positieve zin. Dat je geen fan bent van Lesli is na 5x een betoog af te steken wel bekend rollingthunder...
Ik durf m'n hand in het vuur te steken voor de jongens, dat wanneer je een deal écht niet wil na aankoop... dat je vast samen een goede oplossing kan bedenken

Ik vind persoonlijk dat als je een mysterydeal aanschaft dat je die dan ook gewoon af moet nemen,anders moet je gewoon geen mystery kopen.....maar niet later aankomen met 'nee lijkt me niets'...
En ja,in overleg met outlet is veel mogelijk maar zo denk ik erover..
Zelfde als er een aanbieding is van een product wat iemand 2 weken geleden gekocht heeft voor 10e meer,dan heb je toch gewoon pech?

De IKB is inderdaad de laagste prijs tot nu toe! Lager ga je in NL op dit moment niet vinden! Ik twijfel wel, want het is een fraaie bak!

Vind de prijs voor de full moon party best ok. 130 voor een 30mm 2kilo waaier.

Heb er 2 filmpjes van gezien en vraag me af deze versie snel (40 seconden) of super snel is (30 seconden)

Ik zat eens te dagdromen, hoe zou mijn collectie eruit zien na al die aankopen bij de Vuurwerk Outlet, nou zo dus...en het is nog niet eens september...(voor mij doen is dit al too much haha en qua budget helemaal...)
Untitled-1.jpg

Oeeeee vet concept! Dit ga ik van je jatten :p even de collectie uittekenen

hhahaha thanks! Ik twijfdelde om daar echt een topic van te maken, maar toen besefte ik me even dat sommige echt lijstjes hebben met misschien wel meer dan 60 producten..die zijn dan wel heel lang bezig, dus dacht post hier bescheiden.

Topper bedankt haha! Mis je op de chat man!:)

Hey kanjer! Hoe gaat het thuis met jouw dame? Houdt zij zich sterk gedurende de zwangerschap?

Super leuk gedaan met de edit van jouw collectie tot op heden. Ik zou nog behoorlijk lang bezig zijn met photoshop denk ik.
Ja... het is voor mij ook even afkicken nu dat er geen chat is, maar dat gaat vast goed komen binnenkort.
Ik mis het slappe ouwehoer behoorlijk.

Maar gelukkig is er al weer bijna een nieuwe weekactie bij VWO!
Laat het grote speculeren beginnen:biertje:

Hey kanjer! Hoe gaat het thuis met jouw dame? Houdt zij zich sterk gedurende de zwangerschap?

Super leuk gedaan met de edit van jouw collectie tot op heden. Ik zou nog behoorlijk lang bezig zijn met photoshop denk ik.
Ja... het is voor mij ook even afkicken nu dat er geen chat is, maar dat gaat vast goed komen binnenkort.
Ik mis het slappe ouwehoer behoorlijk.

Maar gelukkig is er al weer bijna een nieuwe weekactie bij VWO!
Laat het grote speculeren beginnen:biertje:

Gaat helemaal goed!!
Ja dat bedoel ik, vele hebben gigantische collecties hahahaha dus dat is niet te doen.
Jaa Chat komt er binnenkort vast weer aan, dan kunnen we weer los!

Maar inderdaad, hmm voor vrijdag.... Jack hammer in de aanbieding dan maar?

Back
Bovenaan