Wonderful World

Op de demo bij Rohan was dit één van de beste cakes en met het straatfilmpje die ik vandaag vond, heb ik hem dan ook toegevoegd aan mijn bestelling vanmiddag. :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ja het is echt een megacake deze wonderfull world
bij mij staat ie ook op de bestellijst
een regelrechte topper

haha grappig ik zie dat jullie mijn filmpje hebben gebruikt.
op het filmpje is het al een mooie pot inderdaad maar in het echt was het echt een prachtpot.
zorg alleen wel dat je genoeg ruimte hebt om het af te steken

Hier is mijn film van de Wonderful World, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog steeds erg goed! Publiek reageert zeer enthousiast, en ook de pyrotechnici die naast deze cake zaten waren verrast door de goede mines!

Dit lijkt mij een weergaloze klassebak.
Ik was van plan om de New York te bestellen, maar die verkopen mijn dealers niet. Nu neem ik deze als vervanger, hij is totaal anders en een tientje duurder maar ik neem gewoon de gok.
Je 64 euro's zijn snel weg, maar kijk eens wat je daar voor moois voor terug krijgt. Prachtig, die mines en krachtige salvo's tussendoor.
Ook de kleuren van de mines vind ik mooi en dat groen met rode glitters...:rolleyes:
Een cake voor dat geld koop ik niet zo snel, maar voor deze maak ik toch een uitzondering. De 2e krijg ik zelfs gratis bij mijn bestelling.
Ik kan niet wachten om hem te aanschouwen, de 1e jaag ik in de vooravond de lucht in als het nog rustig is op straat, ultiem genieten.

Wat een prachtbak. Ik heb hem na het zien van de film gelijk genoteerd als cake dus ik in mijn collectie moet hebben. Wat een fenomenale waaier met mooie mines en mooie blinkerboeketten die ook nog in kleur veranderd. Prijs is voor zo'n waaier gemiddeld, dus deze komt er zeker tussen.

Zozo! Hoe krijg je dat voor elkaar??

Mijn vriendin en mijn dealer kunnen het blijkbaar heel goed met elkaar vinden. En toen ik laatst verdrietig was omdat ik maar één Wonderful world kan betalen, zei mijn vriendin dat ze het allemaal wel even zou gaan regelen. Dus toen is ze snel naar het huis van mijn dealer gefietst.
Nog geen half uur later belde de dealer hijgend op en zei dat ik een 2e Wonderful World gratis zou krijgen.
Toen vroeg ik of ik mijn vriendin even mocht spreken en ze had zich zo gehaast dat ze nog buiten adem was aan de telefoon, ze was ook gevallen met de fiets denk ik, want ze klonk alsof ze pijn had.
Toen viel de verbinding weg, blijkbaar was de telefoon kapot ofzo.
Wat een schat he?! :rolleyes:
Ze is inmiddels zo vaak geweest dat ik nu ook een Multi Coco en 2 Thunderkings gratis krijg.

Ff serieus...bij mijn dealer mag je gratis voor 20% uitzoeken bij je bestelling als je voor een bepaald bedrag besteld, dus vandaar die 2e Wonderful World :)

Zeker een topperrr.
Heb 'm ook maar besteld.

PC300096.jpg

PC300097.jpg

Het was een prachtige pot. Volgend jaar weer, alleen steek ik hem dan wel in een ruimere straat af. Straatje was nu iets te smal voor de lage effecten.

Dit ding was BRUUT!!! Ik wist het al, maar het is in een (te) smal straatje veel bruter dan je denkt! Zó breed gaat deze cake, met zulke enorme indrukwekkende mines, en zeer grote boeketten! Echt een geweldig concept voor een cake, met een sublieme uitvoering. Ik denk dat ik dit één van de toppers vond die ik gisteravond gezien heb, en geloof me, ik heb er véél gezien!

Kwaliteit: een dikke 10!
Prijs: een 9!
Prijs/kwaliteit verhouding is echt top!

Een brede straat waar je op werkelijk minimaal 15 meter afstand staat, is wel erg aan te raden!

De Wonderful world in mijn kleine straatje afgestoken en hij kwam helemaal goed tot zijn recht.
Wat een supermooie cake is dit.
Dark Soul (zie enkele posten hierboven) was getuige en ook ik geef het cijfer 10 voor deze cake.
De fantastisch gekleurde,ontzettend brede mines in combinatie met de prachtige salvo.s van boekketten maken van deze cake een wereldcake.

Heb deze om 00:00 uur afgestoken en man wat een effect!
Ik heb deze op een brugje afgestoken en het was wel wat groot.
De knallen van deze cake zijn echt geweldig hard!
En de boeketten blijven zeer lang hangen.
Echt een topper!

De Wonderful world in mijn kleine straatje afgestoken en hij kwam helemaal goed tot zijn recht.
Wat een supermooie cake is dit.
Dark Soul (zie enkele posten hierboven) was getuige en ook ik geef het cijfer 10 voor deze cake.
De fantastisch gekleurde,ontzettend brede mines in combinatie met de prachtige salvo.s van boekketten maken van deze cake een wereldcake.

Inderdaad een geweldige cake, ik had hem 2x. Ik zag bij aankoop al dat er verschil zat tussen de 2 cakes. Labeleling was verschillend, lichtgoen/donkergoen. Aansteekpunt van lont verschilde.

Pas gedurende de nacht kwam ik erachter dat er echt verschil in zat. Oude cake had als finale het salvo in brede waaier, de 2e schoot de finale in I vorm, net als salvo ervoor. Was voor mij persoonlijk een tegenvaller. Een paar post boven mij zien jullie het filmpje waar dit ook zo was.

Zijn er meerdere versies in omloop? Wie kan hier een antwoord op geven?

Back
Bovenaan