Nieuwe producten 2009

en dan vind je Royal wel zo mooi, en het klopt dat ze vrijwel geen 500grammers hebben, maar die zijn dan weer significant duurder. Jemig, zie nu pas hoe weinig kruit erin zit bij Royal, en dat met die prijzen :bonk:

oke dan verklap ik het maar, Royal gaat nog komen met kleinere cakes:wink:

Maargoed, mijn mening betreft Bonfireworks. iedereen een favoriet. Royal vind ik in vergelijking met Bon gewoon beter. ene.. That's it.

Persoonlijk ben ik helemaal gek van Bonfireworks. Mooie effecten en veel verschillende cakes met effecten die je niet snel terug ziet bij andere merken (in deze kwaliteit).

Ik denk dat een groot gedeelte van mijn collectie dit jaar dan ook zal bestaan uit vuurwerk van Bonfireworks. Kleinere cakes die Bonfireworks niet echt aanbiedt koop ik wel bij andere merken zoals Dynasty.

Bert van Bonfireworks heeft het afgelopen jaar dagelijks op het forum rondgeneust om te kijken wat liefhebbers mooi vinden. En hij heeft daar uit een selectie gemaakt en de fabriek in China opdracht gegeven om die producten te maken.
Mijn mening is dat Bert ontzettend goed zijn huiswerk gedaan heeft.
Het resultaat mag er zijn. Allemaal top kwaliteit, diverse effecten,maximale burst. De ene cake is nog mooier dan de ander.
Ik ga zo wie zo dit jaar voor een groot aantal van deze cake,s.
Maar wil ze voor alle zekerheid nog wel een keer live zien (demo) om een bevestiging te krijgen.

Bert van Bonfireworks heeft het afgelopen jaar dagelijks op het forum rondgeneust om te kijken wat liefhebbers mooi vinden. En hij heeft daar uit een selectie gemaakt en de fabriek in China opdracht gegeven om die producten te maken.
Mijn mening is dat Bert ontzettend goed zijn huiswerk gedaan heeft.
Het resultaat mag er zijn. Allemaal top kwaliteit, diverse effecten,maximale burst. De ene cake is nog mooier dan de ander.
Ik ga zo wie zo dit jaar voor een groot aantal van deze cake,s.
Maar wil ze voor alle zekerheid nog wel een keer live zien (demo) om een bevestiging te krijgen.

En hieraan kun je zien wie dit vak met liefde doet voor het vuurwerk en de liefhebbers ervan, en voor wie het gewoon big business is.
Én moeite doen om datgene te maken waar de echte liefhebbers naar vragen én goede kwaliteit afleveren én de prijs acceptabel houden én wanneer het mee zit de prijs ook nog eens verlagen. Daar word ik dan vrolijk van, wanneer ik weer eens door het aanbod van Nederlands vuurwerk wandel.

Tijdens de laatste demoshows van diverse importeurs heb ik een aantal dealers van Bonfireworks gesproken.
Zij bevestigen allen dat er dit jaar geen nieuwe producten bijkomen, behalve de reeds genoemde 3 producten van de collectie van Dream Fireworks
Het is dus geen informatie uit eerste hand maar wel betrouwbaar.

Volgend jaar komen er wel genoeg nieuwe producten bij.
Dit jaar moeten we het dan doen met de bestaande,maar desalniettemin prachtige producten uit deze mooie collecties

Tijdens de laatste demoshows van diverse importeurs heb ik een aantal dealers van Bonfireworks gesproken.
Zij bevestigen allen dat er dit jaar geen nieuwe producten bijkomen, behalve de reeds genoemde 3 producten van de collectie van Dream Fireworks
Het is dus geen informatie uit eerste hand maar wel betrouwbaar.

Volgend jaar komen er wel genoeg nieuwe producten bij.
Dit jaar moeten we het dan doen met de bestaande,maar desalniettemin prachtige producten uit deze mooie collecties

Klopt niet helemaal Fred, Bonfireworks komt dit jaar zoals het er nu naar uit ziet met een 1 leuk nieuw product, later meer info!:)

Back
Bovenaan