[Dynasty] Jumbo 98

Mijn mede stook vriend had deze ,ik vond het een mooi ding ook door de diverse effecten kon het me zeker boeien.
En ja daar gaan we de prijs mag ietjes lager ervan van deze topper.

Laatst bewerkt:
Mijn mede stook vriend had deze,ik vond het een mooi ding ook door de diverse effecten kon het me zeker boeien.
En ja daar gaan we de prijs mag ietjes lager ervan van deze topper.

Ja ik was de stoker van deze cake.
Ja zeker de Jumbo 98 is een toppertje.
Eigenlijk me absolute favoriet van Wolff.
Maar ik laat hem voor dit jaar staan.
Niet omdat ik hem te duur vind, maar ik geef nu andere cake ook de kans.
Anders wordt het ook een beetje eentoning.
Mooie cake zeg, ha dik vorig jaar en het jaar ervoor ook.

Maar toch blijft dit schatje me lieveling. (o dat moet ik tegen een vrouw zeggen he...)

Maar toch blijft dit schatje me lieveling. (o dat moet ik tegen een vrouw zeggen he...)[/QUOTE]

Als ik dat zou zeggen krijg ik ruzie:)

Prachtige cake, verschillende effecten, goede hummers, mooie tails en heerlijke bursts. De crackling in deze cake irriteerde me nu eens niet. Topcake. Heb je het geld ervoor dan zou ik het zeker doen!

Ja, blijft goed, zeker goed te beleven op kortere afstand zoals in Naarden vanavond. Erik is er ook al 3 jaar over aan het twijfelen en dit jaar komt ie er dan toch echt bij, overtuigd door de demo, en terecht, prachtbak, al kost ie wel wat. :p:D

Zoals Mike al meld hier boven, al een paar jaar aan het twijfelen om hem aan te schaffen aangezien het geen goedkope bak is. maar na vanavond ben ik overtuigd, op de afstand die vanavond werd aangehouden was dit echt een geweldige bak!
Die fluiters zijn echt hard:D

Heb er afgelopen jaar nog een op de kop kunnen tikken, want deze is uit het assortiment en komt niet meer terug helaas.

Erg jammer, want wat een topper is het toch! Snap er niks van waarom Wolff dit mooie blok uit het assortiment heeft gehaald! :(

Ik vond dit ook een mooie bak en om dat deze er uit ging kon ik hem voor 45e op de kop tikken en dat vond ik een goede prijs!
Ik hoop dat wolf weer zoon dergelijke pot op de markt gaat brengen!

Blijft een mooie cake de Jumbo 98, helaas niet meer leverbaar door Wolff. Alles wat je tegenkomt is dus restvoorraad. Gelukkig heb ik er nog één kunnen vinden.

Schitterende cake op de demo van afgelopen Zaterdag!
Kan zich meten met de Super500 gewoon.

Ik vind hem zelfs nog mooier. Wat een prachtige willows heeft deze cake. Zo afgewisseld met de lekkere fluiters en hummers ook erg leuk.
Voor €50 zou ik hem eigenlijk niet laten liggen. Pakken nu je hem nog pakken kan :)

Ik vind em ook super, zit zelfs een effect in welke op een effect van de jaloers doet denken (het "vuurspuw-effect" (ja ik bedenkt maar een naam voor het beestje:) )

Zonde dat deze bak straks niet meer te koop is. Hij zal vast slecht verkocht hebben, maar als je het mij vraagt had dat vooral met de verkoopadviesprijs te maken. Voor een prijs tussen de 50 en 65 was dit altijd al een topper geweest.

Back
Bovenaan