Paratrooper

Lol die zien er wel vet uit :D.
Leuke vliegtuigjes.
Het zal vast wel iets van een "Bee" zijn = Wespen.
Want de brandtijd is maar 2-3 seconden dus
Gewoon een vliegtuigje dat naar boven vliegt ofzo
Kheb geen idee maar daar lijkt het wel wat op

Gr Igi0n

De site maakt wel een hele grote blunder xD

"Een stoer artikel! Helikopters die echte parachutes droppen"

Ehhh het is een vliegtuig:bonk::p

Paratrooper

ik heb er al 1 afgestoke. nouw... het steld niks voor, gewoon en grondbloem die vliegt en dan komt er een parachutje uit met een klein bolletje met kruit erin en dat brand dan een halve seconde :p

ik heb er al 1 afgestoke. nouw... het steld niks voor, gewoon en grondbloem die vliegt en dan komt er een parachutje uit met een klein bolletje met kruit erin en dat brand dan een halve seconde :p

Ik heb er al 4 afgestoken, en ik begrijp niet dat je het niks vind voorstellen, ze zijn ook bedoeld voor de jongere freaks....

Mijn zoontje van 6 vind het helemaal geweldig die paratrooper, en ik vind hem stiekem ook wel grappig.

Hij stijgt in een mooi tempo op, vervolgens poept die een parachute uit, dat laatste gebeurt met een behoorlijke knal vind ik....kortom, ik vind ze zeker het geld waard en ze zijn erg leuk voor de jongere freaks.

ik vind het zeker wat hebben.
een wat groter formaat vuurwesp wat stijgt tot zo'n 20meter en dan een parachute dropt ter grote van je hand en de vuurkogel eraan brand zoeen 3sec net wat tekort vind ik. maar verder een leuk artikel.

Back
Bovenaan