Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er trouwens ook nog afgevaardigen van vwc crew aanwezig hier of laten die deze schieten...?
Hebt er zin in :D
:bye:

Ik ga wel :) dus als mensen nog willen meerijden :) en niet tever uit mij route liggen. Ik rij vanuit groningen en kan max 2 extra mee hebben :)

Laatst bewerkt:
Zijn er trouwens ook nog afgevaardigen van vwc crew aanwezig hier of laten die deze schieten...?
Hebt er zin in :D

Van VWC komen sowieso Mattenfreak, Gerwin, Guy, Kruitsnuiver en Mantronix. Van PW zullen daar sowieso RedBaron, BlackBaron en Feuerwerk aanwezig zijn.

Drukte van jewelste dus moeten maar ff kijken of er nog mogelijkheid is om ff bij elkaar te komen ofzo naderhand als daar animo voor is...

Hoe laat moet je er ongeveer zijn als je voor de drukte aan wilt zijn.

Als je een bericht of 6 boven je kijkt dan heb je het antwoord:)
zou je de volgende keer het topic een klein beetje willen doorlezen? dit voorkomt vragen die al eerder gesteld en beantwoord zijn:wink: dankje.

Groeten,
Kruitsnuiver

Ik ga wel :) dus als mensen nog willen meerijden :) en niet tever uit mij route liggen. Ik rij vanuit groningen en kan max 2 extra mee hebben :)

Ik pik zoiezo 1 iemand op op arnhem centraal als er nog mensen meewillen er kunnen nog 2 mee vanaf arnhem centraal :)

Het blooft allemaal een groot spectakel te worden, ben erg benieuwd.
Heb er supper veel zin in

Omepje

Denk eraan: De overzijde van de Rijn is niet toegankelijk tijdens het evenement! Net als de oevers tussen de boulevard en de Brug in. Doorgang onder de brug door langs de oever mag ook niet. (bron Emmerich.de) Parkeren is alleen toegestaan op de 2 grotere parkeerplaatsen, 1 hiervan heeft een shuttlebus pendelverbinding en 2 kleinere. Voor de rest zijn zo'n beetje alle straten en parkeerplaatsen in Emmerich afgesloten.

Bedankt voor de info afcajax zal wel redelijk aangegeven zijn ga ik wel een beetje van uit eigenlijk...
En anders komen we er ook wel uit :)

Zo, vandaag is er een start gemaakt met de opbouw van het vuurwerk op het ponton. De bommen enzo zijn al op de werkplaats voorbereid (ontstekers erop doorlonten etc) dus morgen is het een kwesite van laden en vlammen maar.

Pyroworld en Vuurwerkcrew bouwen mee aan deze show, en we hebben natuurlijk vandaag al wat fotos kunnen nemen van het opbouwen op het ponton:

EMMERICH_1.jpg

de 2 pontons gezien vannaf de zeikant

EMMERICH_7.jpg

de 2 pontons zoals je ze straks gaat zien vannaf de rijn boulevard

EMMERICH_4.jpg

singleshotbuizen en rehcts nog de buizen voor de waterbommen[/]

EMMERICH_3.jpg

150, 175, 200, 250 en 300mm buizen op ponton B (op ponton A staat ook zo een post), kortom de grotemannen

EMMERICH_2.jpg

een mooie waaier

EMMERICH_5.jpg

300mm close

morgen de show, het zal druk worden, dus wees op tijd!

Ja ja, dit word een topper van een show die we vanaf een paar zeer mooie spots op de gevoelige plaat vast gaan leggen. dit belooft een waar gekkenhuis te worden, er zal dan ook een speciaal topic aangemaakt worden met het film/foto resultaat, nog even geduld dus:)

Wij hebben er zin in, en als ik de setup tot nu toe zie moet het met de show ook wel goed komen aangezien dit pas een deeltje is van de setup die er morgen avond staat:)

See you there:)

Erg mooie foto's mannen.
Dit ziet er allemaal al erg mooi uit, dit belooft dus een mooie show te worden.
Ik heb er zin aan

Groeten

Nou nooit weer :( is erg veel mis gegaan en maar 2 x 12 inch van de 10 de lucht ingegaan en meer dan de helft is blijven staan had ik gehoord van mantronix :( naja ik ben pitten morgen foto's :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan