Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beter gooien ze een paar leuke blokkies in de aanbieding ipv al die saharathunders die ze blijkbaar aan de straatstenen niet kwijtraken
Hier een filmpje van dit blokje.Dit lijkt mij anders wel een goed aanbod, of niet?
Semi professionele Mine compact met blauwe, zilvere en rode parels. Kaliber 25mm - 45 shots. Normale V.P. 55 €uro. Promotie geldig zolang de voorraad strekt. Enkel verkrijgbaar voor buitenlandse klanten (niet voor Belgen) met KVK en B.T.W. nummer.
art. code: 99015 €35,75
image
+ YouTube Video | |
ze hebben al jaren een telefoon, probeer het eensweet iemand hoe het op dit moment een beetje bij alpeco voor staat, met name het spektakelvuurwerk? Ik wil eigenlijk of de sky garden halen of de blue golden flying palmtree (en daarnaast enkele andere blokken van 64 sh / 49 sh)... Als ik hun mail, krijg ik toch geen reactie.
Hier een filmpje van dit blokje.
Ik vond hem zeer zwaar tegenvallen en zal hem voor dat geld niet nog eens halen. Tempo is veel te laag en vind de mines ook tegenvallen..
movie
Jij werkt toch bij Alpeco?dat is zeker niet dat blokkie. Dit is een heel ander blokje. Daarbij ik tel maar 12 schoten.
5 dagen geleden stonden er nog veel meer blokken op hun website. Toen heb ik zelfs nog een "verlanglijstje" gemaakt. Vrijdag ochtend gaan we die kant op namelijk... wat ik nu zoal tegenkom aan batterijen op de website is geen vetpot. Dan heb ik het vooral over de 150 shots.
Iemand nog zeer recent (afgelopen 7 dagen) bij Alpeco geweest?
Zou typisch zijn dat die -wel beloofde nieuwe blokken- precies op voorraad komen zodra wij net geweest zijn. gnar gnar
greets