Alpeco Fireworks [Kapellen]

Beter gooien ze een paar leuke blokkies in de aanbieding ipv al die saharathunders die ze blijkbaar aan de straatstenen niet kwijtraken

Beter gooien ze een paar leuke blokkies in de aanbieding ipv al die saharathunders die ze blijkbaar aan de straatstenen niet kwijtraken

Idd, en ik zou zeggen stuur ze een mailtje. Nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen !

Idd een paar blokjes met verschillende effecten en op het het laatst een salute erin. Iets voor maximaal 80 euro is voor heel veel mensen al een stuk aantrekkelijker denk ik dan gelijk 160/170 betalen voor een groot blok.

Een soort vws 300 shots in kleine vorm zou denk ik wel hard gaan.

Dit lijkt mij anders wel een goed aanbod, of niet?

Semi professionele Mine compact met blauwe, zilvere en rode parels. Kaliber 25mm - 45 shots. Normale V.P. 55 €uro. Promotie geldig zolang de voorraad strekt. Enkel verkrijgbaar voor buitenlandse klanten (niet voor Belgen) met KVK en B.T.W. nummer.
art. code: 99015 €35,75

image
Hier een filmpje van dit blokje.
Ik vond hem zeer zwaar tegenvallen en zal hem voor dat geld niet nog eens halen. Tempo is veel te laag en vind de mines ook tegenvallen..
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weet iemand hoe het op dit moment een beetje bij Alpeco voor staat, met name het spektakelvuurwerk? Ik wil eigenlijk of de Sky Garden halen of de Blue Golden Flying Palmtree (en daarnaast enkele andere blokken van 64 sh / 49 sh)... Als ik hun mail, krijg ik toch geen reactie.

weet iemand hoe het op dit moment een beetje bij alpeco voor staat, met name het spektakelvuurwerk? Ik wil eigenlijk of de sky garden halen of de blue golden flying palmtree (en daarnaast enkele andere blokken van 64 sh / 49 sh)... Als ik hun mail, krijg ik toch geen reactie.
ze hebben al jaren een telefoon, probeer het eens
+32(0)3 605 54 16

Hier een filmpje van dit blokje.
Ik vond hem zeer zwaar tegenvallen en zal hem voor dat geld niet nog eens halen. Tempo is veel te laag en vind de mines ook tegenvallen..
movie

dat is zeker niet dat blokkie. Dit is een heel ander blokje. Daarbij ik tel maar 12 schoten.

dat is zeker niet dat blokkie. Dit is een heel ander blokje. Daarbij ik tel maar 12 schoten.
Jij werkt toch bij Alpeco?
Beetje productkennis is dan wel op ze plaats, of kan je niet tegen de kritiek?

Ik weet toch echt wel welk blokje dat is, en kan je 100% zekerheid zeggen dat het blokje in dat filmpje de 45s mine with blue and silver and red pearl is.
trouwens aan de kleur kan je dat ook gewoon zien.
Kan zijn dat er te vroeg gestopt is met filmen oid dat weet ik niet zeker.

zo opgefokt reageren helpt heus niet, en dit gaat niet echt meer over alpeco maar meer over de mines pot die niet in dat filmpje te zien is;)

Wat is het toch ook een waardeloze tent geworden qua service en proffesionaliteit.
Het was redelijk druk vandaag en dan kunnen ze het echt nauwelijks aan, terwijl er genoeg personeel rondloopt.

Verder kloppen de omschrijvingen vaak niet met de blokken die er staan, als je dan navraag doet en er word je verzekerd dat je echt die blokken meekrijgt met de naam en label zoals ze in de toonzaal staan. Ok, sta je even later buiten de boel te checken krijg je gewoon toch blokken zonder label en omschrijving mee dus je weet nauwelijks wat je koopt. Matige service. Geen korting ook terwijl je een behoorlijk bedrag uitgeeft en als je er dan gewoon om vraagt, krijg je een 25 shots minespotje mee, nou chapeau.
Maar goed, het is zo´n beetje de enige manier om zelf makkelijk wat leuk spul te halen en dat weten ze.

Edit: Nog even voor de duidelijkheid, ze hebben dus in de toonzaal dummy´s staan van oa de topblokkies van een paar jaar geleden de Guadalupe, Pueble, Los Reyes en ga zo maar door. En daaronder hangen kaartjes van de nieuwere blokken en die krijg je dus ook mee, terwijl wanneer je het vraagt aan een van die nitwits hij verklaart dat het de Guadalupe ed zijn.

Laatst bewerkt:
Hey koetje,
Bij mij was het net andersom. De verkoper zei me om niet naar de labels te kijken van de potten, maar naar de prijskaarten. Wat me opviel was dat er maar 1 belg (blanke) rondliep in alpeco. Het is die Belg die me geholpen heeft. Ik moet wel zeggen dat hij veel verstand van vuurwerk heeft. Ik ben in ieder geval goed door hem geholpen met goede adviezen.De rest waren Turken of Marrokanen denk ik. Die spraken Turks of Marrokaans tegen elkaar. En die Belg sprak er Frans tegen. Was wel grappig om ze bezig te zien.

idd, er stond een hoop personeel die ik nog nooit heb gezien daar. Maar normaal ga ik ook wat eerder in het jaar, het was nu beduidend drukker dan in september ofzo. Denk dat ze gewoon wat goedkope krachten hebben ingehuurd, puur om de bestellingen klaar te maken.
Anyway, wel wat leuke blokkies gescoord dus laat de jaarwisseling maar komen:)

Ik ben ook zekers goed geholpen daar!! Ik had een bestelling geplaatst met 2x 49 shots blokken, maar toen ik daar achter de bestelling ging afhalen kreeg ik 2x de 64 shots blokken, omdat die andere niet meer op voorraad waren. Wel netjes!! Alleen jammer dat er nog steeds niet veel blokken op voorraad waren...

De site heeft weer een update gehad, de chinese rollen zijn tijdelijk niet meer verkrijgbaar en de colour salute staan er nu op. Verder is het assortiment batterijen een stuk terug gebracht. Ben benieuwd of ze nu nog met de nieuwe batterijen komen zoals gezegd ?

5 dagen geleden stonden er nog veel meer blokken op hun website. Toen heb ik zelfs nog een "verlanglijstje" gemaakt. Vrijdag ochtend gaan we die kant op namelijk... wat ik nu zoal tegenkom aan batterijen op de website is geen vetpot. Dan heb ik het vooral over de 150 shots.
Iemand nog zeer recent (afgelopen 7 dagen) bij Alpeco geweest?

Zou typisch zijn dat die -wel beloofde nieuwe blokken- precies op voorraad komen zodra wij net geweest zijn. gnar gnar

greets

Alpeco kennende is dit gewoon een lokkertje en komen die blokken ergens in de loop van volgend jaar, als ze al komen:rolleyes:

Ik ben er geweest maar mijn focus lag niet op de 150 shots blokken dus ik weet niet wat daarvan op voorraad is, na mij was wel een vent met een kar vol 150 shots dus er was iig nog wel wat op voorraad.

als jullie 100shots>blokken willen van bonbridge kijk dan even op europyrotechnie, die hebben het vaak wel op voorraad.

5 dagen geleden stonden er nog veel meer blokken op hun website. Toen heb ik zelfs nog een "verlanglijstje" gemaakt. Vrijdag ochtend gaan we die kant op namelijk... wat ik nu zoal tegenkom aan batterijen op de website is geen vetpot. Dan heb ik het vooral over de 150 shots.
Iemand nog zeer recent (afgelopen 7 dagen) bij Alpeco geweest?

Zou typisch zijn dat die -wel beloofde nieuwe blokken- precies op voorraad komen zodra wij net geweest zijn. gnar gnar

greets

Ben er afgelopen zondag geweest en kan je zeggen dat het erg mager is met de 150 shots. Wel zijn er nog aatdig wat kleinere blokken.
Ltrz

Back
Bovenaan