Extreme Salute

ik heb nog meerdere filmpjes van deze op me pc staan (alleen B3 niet) , ben alleen me ww enzo van youtube kwijt en geen zin om nieuwe aan te maken enzo. iemand die wel zin heeft me filmpjes pm me ff

Gister in een showtje gezien. De burst kwam boven alle andere cakes uit!! Mooie grote effecten zeker een aanrader.

Om even terug te komen op de prijzen steenbergen blijft de rest van de prijzen ook beetje gelijk of zie je enkele veranderingen????

Om even terug te komen op de prijzen steenbergen blijft de rest van de prijzen ook beetje gelijk of zie je enkele veranderingen????

Er zijn er veel gelijk gebleven, maar ook een aantal licht in prijs gestegen zoals de big box en de ninja pijlen.

Maar ik weet niet of de nieuwe prijzen al bekend gemaakt mogen worden.

Laten we wel ontopic blijven bij de Extreme Salute! :D

Oke in ieder geval erg bedankt voor de info help je echt mee we wachten de nieuwe info van b&W af. Hopelijk komt die snel nogmaals bedankt:D.

Daar was ie dan: de meest besproken en geprezen pot van Brave en Wichers's Barely Legal collectie.
Ik vond de burst vanavond minder hard dan voorgaande jaren.:confused:
De outbreak knalde de ES er gewoon uit. Ik miste ook de 3 shots finale in de ES.

Er lijkt te zijn gesleuteld aan deze succescake..... Hij was niet slecht, maar de burst en finale, tja.... dat viel me een beetje tegen.

hmmm is een beetje een tegenvallertje. Ik hoop niet dat er aan gesleuteld is. Zal een hele domper zijn, en misschien wel een beetje een grote fout van b&w :s

Effecten komen ook niet allemaal overeen met de vorig jaar beschikbare cakes. Begin nu toch sterk te twijfelen of ik deze wel dit jaar ga nemen.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vond ik hem nog erg vet, goede effecten, mooie burst, maar de burst sprong niet eens boven enkele andere cakes uit, maar was nog altijd hard. Denk eerder dat andere cakes beter zijn geworden of nieuwe cakes gewoon goed zijn en dat de ES niet meer direct opvalt. :wink:

Voor 25 euri vind ik het een waardige bak, maar op film komt ie niet zo over als gisteravond live nee, totaal niet.

???

???

Yep, Vond ES op film ook al zo vreemd, maar aangezien VWL aangegeven heeft dat het vuurwerk van afgelopen jaar was, denk ik gewoon dat dit de Fascinating Trip was. De ES's waren toch schoon op?

Persoonlijk vond ik hem nog erg vet, goede effecten, mooie burst, maar de burst sprong niet eens boven enkele andere cakes uit, maar was nog altijd hard. Denk eerder dat andere cakes beter zijn geworden of nieuwe cakes gewoon goed zijn en dat de ES niet meer direct opvalt. :wink:

Voor 25 euri vind ik het een waardige bak, maar op film komt ie niet zo over als gisteravond live nee, totaal niet.

Yep, Vond ES op film ook al zo vreemd, maar aangezien VWL aangegeven heeft dat het vuurwerk van afgelopen jaar was, denk ik gewoon dat dit de Fascinating Trip was. De ES's waren toch schoon op?

Die waren schoon op inderdaad, maar een medewerker van B&W heeft gisteren nog bij een klant van B&W een paar kartonnen van enkele cakes gevonden waaronder de ES haha, "inpakken!". :D

Hij stond er dus zeker, ook in de finale. :)

De Extreme Salute is een topper en dat blijft die ook.
Goed geprijsd en daarom voor meerderen betaalbaar.
Echter, ik loop al een tijd te roepen dat de ES zovaak genoemd wordt, terwijl niemand in de gaten heeft dat er zoveel broertjes van de ES rond lopen.
B&W heeft in haar assortiment cake,s die qua burst boven de ES uitstijgen, echter die zijn ook vaker duurder geprijsd en hebben meer graminhoud.
Maar de Extreme Salute blijft een aanrader, ik zal er dit jaar ook zeker weer een paar afnemen.

Ben het met je eens fred. Ook al valt hij minder op dan vorig jaar. Toch blijft deze pot beter dan rest in de prijsklasse van 25euro. Extreme Salute is en blijft een TOPPER.

Jongens dit is nog steeds de 2008 versie, die jullie afgelopen jaar in de straat hadden staan.

Op film komt ie niet goed over, live vond ik het weer een heerlijke bak. Alleen de burst van de Outbreak was duidelijk harder.

Dit jaar wilde ik hem voor het eerst aanschaffen, maar door de berichten hierboven begin ik tog te twijfelen. Ik tijfel nu tussen de ES of 2 andere cakes van per stuk 12.50 (de multi shock en flower assault). Stel je hebt maar 25 euri (ik niet hoor) voor welke zouden jullie dan gaan? de ES of de andere 2?

Back
Bovenaan