Code Red

ik heb deze bak ook al besteld... maar toch stemmen de filmpjes uit post 273 en 274 mij niet echt gelukkig. hoe denken anderen hierover?

ik heb deze bak ook al besteld... maar toch stemmen de filmpjes uit post 273 en 274 mij niet echt gelukkig. hoe denken anderen hierover?

Ze liggen ook weer een jaartje extra te drogen hea. Ik maak mij er niet heel druk om. Is hoe dan ook een mooi bakkie

Deze topper gister weer opnieuw besteld voor dit jaar hoplijke ken deze topbak komende jaar wel schieten in de straat

Want word zekers code rood in mijn straat :p

Ook bovenstaande video toont weer aan wat voor een topper deze box is. Vaak aantrekkelijk geprijsd in acties, maar ook voor de €100 zeker geen miskoop. Blij dat hij hier nog staat! :handsup:

Heb deze ook besteld voor dit jaar. Eerste keer dat die hier in de straat staat.
Aangezien dit zo’n lekkere rambak is twijfel ik of ik hem niet per 2 moet schieten. De Transbomber is ook zo heerlijk per 2 stuks.

Heb deze ook besteld voor dit jaar. Eerste keer dat die hier in de straat staat.
Aangezien dit zo’n lekkere rambak is twijfel ik of ik hem niet per 2 moet schieten. De Transbomber is ook zo heerlijk per 2 stuks.

Tip: doen! 2 jaar geleden ook gedaan en uitstekend bevallen!

Vond hem erg matig. Misschien dat de wind parte speelde, of het kwam omdat er 2x special 4 en 2x special 5 aan vooraf ging waardoor die een beetje ondergesneeuwd is in het geweld.

`
Weet je toevallig welke batch je had?

Durf ik niet meer te zeggen. Maar hij presteerde zoals het filmpje hierboven. Zeer matige spreiding de 1e twee cakes. Laatste 2 cakes zijn in zeer snel tempo dus die komen altijd wel goed over. Al met al viel die tegen na alle goede verhalen.

De versie welke ik afgelopen jaar heb gezien was perfect. Dit betrof 2019 productie en die ging per 3 echt ontzettend goed! Geweld op en top. Hopelijk is de versie hierboven een eenmalige productiefout, want in die vorm is het zijn geld niet meer waard.

Zoals ik al eerder zei, vond het echt tegenvallen. 1e cakes hele kleine boeketten, laatste 2 cakes opzich wel oke maar ook niet wat ik er van had verwacht.

Hierbij mijn video (hij word nog gered door een geweigerde finale cake van de special #4 die ineens af ging)

Back
Bovenaan