Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan je nou zo'n mooie box nou verneuken. Dan kan je de rest van volt toch ook niet meer blind kopen...
Ik erger me aan Lesli. Ze zijn van vuurwerkcrew langs gegaan vorig jaar dacht ik met wat alstigere vragen over kwaliteit. Verslag zou komen. Verslag kwam nooit. De reden (ik vertaal het maar even) is dat de antwoorden inhoudsloos waren.
Lesli Cat F1 bijvoorbeeld was dacht ik een vraag. Waarom was dat zo ongelooflijk slecht spul. Nu dit weer en ik hoor het ook van The Joker en Pyro en Paple, maar wel minder dan over Code Red.
De hele houding staat me niet aan van Lesli. Neem Funke. Ik constateer dat de labels op diverse boxen een bepaalde tijdsduur vermelden. Die klopt voor geen meter. 50 seconden (Tarantula/Aergento) wordt 90 seconden. Die baas neemt persoonlijk contact met me op, legt alles uit. Vertelt me over kwaliteitsproblemen door Covid. Dat ie altijd ZELF bij de productie was maar dat door C19 niet kon en ze vervolgens alles verknalden wat ze verknallen konden etcetcetc.
Daar heb ik dus respect voor. Dat is moderne, open comminicatie en als hij aangeeft Dat Yggdrasil 9die vorig jaar nogal tegenviel) weer op voldoende niveau is dan geloof ik hem zo. Lesli doet het tegenovergestelde. Ik weet dit pas sinds kort, anders had ik Shots of Anarchy en Booster nooit besteld.
Code red eerste jaar was top, 2e jaar was helemaal ruk.
Zoals hierboven word aangegeven, voor kwaliteit koop je niks van Lesli. Alleen uit ervaring is Redwire dik in orde.