1.2" Willow Mayhem

Ik ben ook wel blij met het filmpje Benz:D. De perfecte afstand en mooi dat het blauw dit keer wel zichtbaar is op een camera. Normaal is dat heel slecht te filmen. Het is er wel 1tje om op de lijst te zetten. Mooie volle effecten. Enige mindere vind ik die crackling dingetjes die er tussendoor zitten. Maar verder is het een goedgevulde bak die lekker doorloopt.

Thanks boys,

Het blauw word inderdaad mooi weergegeven op film. Zusje van mijn vriendin filmde het met haar tele, vrij nieuw ding. Afstand filmen/cake was zon 80-100meter. Spreiding is daardoor goed te zien ipv recht eronder. Heb hem voor dit jaar inmiddels al weer binnen:p samen met de 1,2 total event box na tip "BurstDuo".

Deze staat ook hoog op mijn lijst, doet me denken aan de Insane Crown Bomber. Dit is geen omlabeling hier van toch?

Deze staat ook hoog op mijn lijst, doet me denken aan de Insane Crown Bomber. Dit is geen omlabeling hier van toch?

Nee, zeker niet. De Insane Crown Bomber is echter wel een omlabeling van de Kingstown Hangover.:bye:
Edit: Deze heeft wel redelijk wat weg van de Golden Illusion van VWMania.

Nee, zeker niet. De Insane Crown Bomber is echter wel een omlabeling van de Kingstown Hangover.:bye:
Edit: Deze heeft wel redelijk wat weg van de Golden Illusion van VWMania.

En de echte omlabeling van Broekhoff is de Extreme Goldfather (Vuurwerkexpert lijn) om het compleet te maken :wink:.

Afgelopen week ook besteld, een aantal jaren de Golden Illusion gehad en wilde eens een andere goudbox. Ook op basis van de films in dit topic, daar komt ie ook echt geweldig over! Echt een bak om rustig van te genieten. Goud/blauw blijft toch een gouden combinatie:p

Dus eigenlijk is veel van het het''nieuwe vuurwerk'' van magnum oud spul met een nieuw label?

Nee, naar mijn weten loopt dit gewoon gelijk met Broekhoff, deze bak was er ook al in 19/20 dus niet 'nieuw' meer dit jaar. De Sylvester Mainframe/Beyond Redemption, Kingston Hangover/Insane Crown Bomber etc zijn dat wel.

De Broekhoff versie, 2 te gelijk. Eén hield er echter halverwege mee op en moest nogmaals aangestoken worden.

Kwam weer heel dik over gisteren. Aantal x de Golden Illusion gehad, dit jaar staat deze in de straat te vlammen. Er moét elk jaar gewoon een goud-blauwe bak in de collectie. Normaal ga ik voor iets meer variatie, maar bij deze combi vind ik dit juist wel weer passen, rustig genieten van zoveel kwaliteit, topbak!

Inderdaad, zoals hierboven staat vermeld was deze box écht heel erg goed. Ontzettende dikke goud rammer die er 100% bij moet komen.

Back
Bovenaan