De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke raden jullie mij aan?
De Z34a (1rol kliksysteem) van orginal, RZ34 3 rollen kliksysteem van orginal of de 100.000 van loots, met 4 rollen kliksysteem?

Mitch.

idd mitch maar ik vind personlijk de klik systemen maar nix
zou gewoon de rol nemen die je moet knopen(knopen kan op de rol)
en dan rollen en stoken maar!

wel grappig dat iedereen over 100.000 knallers praat terwijl er geen 100.000 rotjes aan zitten :P

We hebben ze een x voor de grap geteld na een avondje spacen.. kwamen uit op totaal 15000 knallers op een zogenaamde 100k

:D

hahaha net als een guizendpoot die heeft ook geen duizend poten zal wel een *** werkje zijn gewest dat tellen:bonk:

original uit olen heeft de 100.000 binnen, volgens de mensen,is het produktie en controle proces verbeterd,de filmpjes op hun forum zien er in ieder geval belovend uit!! Deze komt zeker in het assortiment,alleen al omdat het bij ons in de familie traditie is om om 24 uur met een rol te beginnen.

original uit olen heeft de 100.000 binnen, volgens de mensen,is het produktie en controle proces verbeterd,de filmpjes op hun forum zien er in ieder geval belovend uit!! Deze komt zeker in het assortiment,alleen al omdat het bij ons in de familie traditie is om om 24 uur met een rol te beginnen.

het is nog steeds niks hoor :sad:

vraag me af of ze er uberhuapt wel werk van willen maken :frusty:

voor rollen hoef je niet bij original te wezen

Als je dan toch zo'n hekel aan de rollen hebt van Original, dan mag je ons meteen vertellen waar je wel goede rollen kunt halen.

@Jord87,

Ga je uit van dat filmpje waar die knallen lijken als muggenscheten of heb je wellicht geen idee hoe ze knallen. Misschien moet je dan maar eens die film van Sisser bekijken op het vwb forum, daar zie je dat de rol het uitstekend doet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan