[Freakactie 2021] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
@piroshop Arentz. Als we toch verzoekjes doen. Aangezien jullie funke al verkopen. Ik wil graag de funke Albert lijn Raptor en king of bling. Nu bij een concurrent van jullie te koop voor 54.koop het liever bij jullie. Kunnen jullie deze inkopen en verkopen voor dezelfde actie prijs?

Ah de site ziet er weer goed uit! Heerlijk unieke Funke en Argento cakes. Het enige wat ik een beetje mis is een aantal losse cakes van verschillende merken (bijv van Evo en Wolff enzo) onder een subkopje. Is er misschien bewust voor gekozen om dit jaar vooral op de compounds en cakeboxen gericht te zijn?

Ah de site ziet er weer goed uit! Heerlijk unieke Funke en Argento cakes. Het enige wat ik een beetje mis is een aantal losse cakes van verschillende merken (bijv van Evo en Wolff enzo) onder een subkopje. Is er misschien bewust voor gekozen om dit jaar vooral op de compounds en cakeboxen gericht te zijn?

Hier sluit ik mij bij aan. Ik zou ook heel graag meer losse cakes van verschillende importeurs terug zien. Bijv. Evo, Vuurwerkmania of Magnum. Is dit iets waar jullie gehoor aan kunnen geven?

zojuist wat leuke goodies besteld, o.a. karton beastmode en karton crackling purple. Eerste keer bij jullie ben benieuwd!

Vorige week laatste karton fairytail besteld bij arentz. Wilde deze al geruime tijd hebben. Nu nog hopen of Arentz de funke Albert blokken kan regelen dit jaar.

Hi Rene,

Mogelijk ben je met de site bezig, maar check het kopje nieuwe producten, momenteel lijkt het te lukken om een product met 0 euro (kan niet zien wat het exact is) ook echt voor 0 euro te kunnen bestellen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, misschien ook work in progress..

Kiek moar!

Hi Rene,

Mogelijk ben je met de site bezig, maar check het kopje nieuwe producten, momenteel lijkt het te lukken om een product met 0 euro (kan niet zien wat het exact is) ook echt voor 0 euro te kunnen bestellen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, misschien ook work in progress..

Kiek moar!
Bedankt voor het melden.
Hij is inmiddels verwijderd.

Hey René, ik zie vier tropic cakes in de kartonactie staan. Zou je voor een mooi prijsje de vier verschillende cakes van tropic in één box kunnen aanbieden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan