UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt er ook maar net aan welke peiling je pakt. Volgens de peiling van gisteren van Maurice de Hond, hebben VVD (35), PVV (25) en het CDA (17) met zijn drieën al een meerderheid.

Klopt maar dan praat je over over na de verkiezingen, waar klavertje het over heeft is om de komende 2 maanden voor de verkiezingen nog even toe te willen slaan en wat dat betreft zul je naar de huidige zetelverdeling moeten kijken

Klopt maar dan praat je over over na de verkiezingen, waar klavertje het over heeft is om de komende 2 maanden voor de verkiezingen nog even toe te willen slaan en wat dat betreft zul je naar de huidige zetelverdeling moeten kijken

Ja oke, ja dan zit je nu ook wel goed. Zeker aangezien de SP zich ook heeft uitgesproken tegen algeheel verbod te zijn.

Ja oke, ja dan zit je nu ook wel goed. Zeker aangezien de SP zich ook heeft uitgesproken tegen algeheel verbod te zijn.

Daarom ik maak me voor nu ook geen zorgen, ik denk dat heilige Jesse wel is van een koude kermis thuis kan komen met zulke achterbakse fratsen, maargoed we gaan 't meemaken de komende maanden

Ben wel benieuwd naar de nieuwe partij JA21. Net even vluchtig hun partijprogramma doorgenomen alleen weinig te vinden over traditie en/of vuurwerk. Iemand die zich daar toevallig al iets meer in heeft verdiept?
Opgericht door ex-FvD'ers dus wel aan de rechtse kant in ieder geval.

Verwacht dat JA21 tegen een verbod is, maar ik ben niet zeker. De nieuwe partij Code Oranje van Richard de Mos is in ieder geval zeker tegen een verbod.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe partij JA21. Net even vluchtig hun partijprogramma doorgenomen alleen weinig te vinden over traditie en/of vuurwerk. Iemand die zich daar toevallig al iets meer in heeft verdiept?
Opgericht door ex-FvD'ers dus wel aan de rechtse kant in ieder geval.

Toevallig kan ik melden dat ik daar later nog een keer met hen over zal spreken.

Joost Eerdmans van JA21 was in zijn tijd bij leefbaar Rotterdam tegenstander van een vuurwerkverbod, en volgens mij is hij dat nog steeds...

Bah de PvdD enge partij. Ze gooien het gewoon in de ontwikkelingen van corona alweer. Rutte heeft het ontraden, maar dit is gewoon om gek van te worden. Ze zien weer mogelijkheden in de coronacrisis alleen nu gauw pleiten voor een algeheel verbod. Is dat nu echt hun probleem vuurwerk? In tijden van corona misselijkmakend gewoon. Alleen er staat geen tijd bij hoe laat de vergadering wordt gehouden alleen dat het naar morgen is verschoven.

En dan is er morgen een debat over een avondklok waar D66 niet mee eens is. Dus moeten ze gaan shoppen bij de oppositie. Laten we hopen dat het niet wéér een een tweetjes wordt met GL...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan