Vuurwerkliefhebber34
VWC lid
@Fegefeuer ik verwacht niet dat het nieuwe kabinet met links gaat regeren, daar hebben ze van geleerd en kregen een mes in de rug van links. Mijn verwachting is dat, CDA en VVD willen echt niet met links regeren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Fegefeuer ik verwacht niet dat het nieuwe kabinet met links gaat regeren, daar hebben ze van geleerd en kregen een mes in de rug van links. Mijn verwachting is dat, CDA en VVD willen echt niet met links regeren.
Kon je dat volgen?
Eerste jaar slechts 19,95. En vette korting wanneer er verscheidene leden op één adres wonen.
Vuurwerkverbod kan bij totstandkoming regeerakkoord wisselgeld zijn, zeker wanneer GL en/of PvdA aan tafel zitten. Wat dat betreft, had een grotere meerderheid mij wat geruster gesteld.
https://www.cda.nl/partij/doe-mee/word-lid
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat als dit op tafel komt het volledig aan de kant geschoven gaat worden door het CDA en de VVD....wat je vaak ziet is dat er dan gezocht word naar een compromis ipv dat het zomaar even klakkeloos word ingezet als wisselgeld
Ik vind het erg vreemd dat 1200 mensen de koers van een politieke partij(met ongeveer 40000 betalende leden)kunnen en mogen bepalen...er zou toch een systeem in moeten zitten van soort interesse peiling in dit onderwerp voor je er aan gaat beginnen?Je ziet met hoe weinig stemmen je een verschil maakt. 6 stemmen is 1%
Het zou verstandig zijn als de politieke partijen die tegen een verbod zijn het consequent gaan hebben over ‘siervuurwerk’. Een siervuurwerkverbod klinkt namelijk heel wat onsympathieker dan een vuurwerkverbod. Terwijl we het sinds 1 december 2020 feitelijk over hetzelfde hebben. Echt, beeldvorming door de juiste woorden te gebruiken kan in mijn optiek echt bijdragen aan het behoud van de traditie. We weten immers allemaal wel dat de meeste mensen die inmiddels voor een vuurwerkverbod zijn vooral een hekel hebben aan de absurd zware illegale knallers en aanverwante overlast, niet aan siervuurwerk op Oudejaarsavond. Door middel van het expliciet pleiten voor het behoud van siervuurwerk bereik je vast meer draagvlak onder deze gematigde middengroep, die dan best te overtuigen valt dat siervuurwerk moet blijven mogen.
Het zou verstandig zijn als de politieke partijen die tegen een verbod zijn het consequent gaan hebben over ‘siervuurwerk’.
Meestal leidt dat tot een onderzoek dat heel lang duurtEn zo wordt tijd gekocht en de beslissing vooruit geschoven.
Ok ik denk gewoon vanwege de uitsluit uitspraak dat zelfs vvd met cda plus?? Dat wanneer ze gaan handje klappen vuurwerk het eerste is wat ze uit het raam gooien.
Ik kan een beetje slecht tegen aannames die nergens op gebaseerd zijn die stellen dat het allemaal binnenkort voorbij is.
Niks wijst daarop en met deze instelling winnen we de oorlog niet.
Momenteel is een meerderheid van de politiek tegen een verbod. De peilingen voor de 2e kamer verkiezingen wijzen op een vrij rechtse uitslag wat zeer gunstig is voor onze traditie.
Op de media en linkse schreeuwers na ziet het er momenteel dus nog redelijk uit. Laten we met alle initiatieven en actiegroepen er voor zorgen dat het beeld omtrent vuurwerk weer veranderd en dat de publieke opinie snapt dat een verbod geen oplossing is en vuurwerk entertainment is en geen ellende.
Zet je in om hier aan bij te dragen ipv vuurwerk alvast afschrijven en in de hoek te gaan zitten waar klappen vallen. We willen allemaal hetzelfde en dat is nog de rest van onze levens vuurwerk afsteken.