UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is fijn nieuws zo in de ochtend. Met de hakken over de sloot, maar in dit geval positief voor ons :handsup:

Man man man, heerlijk!! Deze uitslag, vanavond sneeuw, tijd om de Christmas station weer even aan te zetten!!!

Gelukkig is het voorstel nipt verworpen, maar dit is nog maar een eerste slag dit jaar. Blijft ook bizar dat een paar lokale CDA-leden dit zo makkelijk bijna het landelijke partijprogramma in kunnen rommelen. En daarmee de mogelijke beslissende invloed van het CDA in deze discussie voor heel Nederland beïnvloeden.

't is verdacht stil op de twitter account van dhr Dooper die in de afgelopen jaren elk lokaal vuurwerkverbod uitgebreid vierde en vorige week hypomaan werd van alle aandacht voor zijn amendement..

Gelukkig is het voorstel nipt verworpen, maar dit is nog maar een eerste slag dit jaar. Blijft ook bizar dat een paar lokale CDA-leden dit zo makkelijk bijna het landelijke partijprogramma in kunnen rommelen. En daarmee de mogelijke beslissende invloed van het CDA in deze discussie voor heel Nederland beïnvloeden.
Ja ik ga me ook eens verdiepen om lid te worden van zo'n twijfel partij en daarmee invloed uitoefenen. Geen idee hoe dat werkt

Ja ik ga me ook eens verdiepen om lid te worden van zo'n twijfel partij en daarmee invloed uitoefenen. Geen idee hoe dat werkt

Ook wel mooi toch dat je zo direct invloed uit kunt oefenen? Klagen is makkelijk, maar je kan er dus daadwerkelijk iets aan doen. Dat vind ik ook wel het mooie van een ledenpartij.

En toch: als de uitslag andersom was geweest, had ik nog heel goed na moeten denken over mijn stem op het CDA.:D

Er is volgens mij wel eens een groep van jongeren geweest die van meerdere partijen lid zijn geworden om ze van binnenuit te hervormen. Zou voor vuurwerkliefhebbers ook geen slecht idee zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan