Red Dragon

Zie nu dat ik een Megaklapper van Broekhoff gekregen heb. Lijkt me, met ongeveer de helft aan kruit, niet echt een goede vervanger. Had in de winkel beter moeten kijken.

Ja lekker boeiend zijn allemaal dezelfde prul rollen. Met het uitrollen heb ik meer plezier dan van het geweld. Is gewoon een stukje sfeer wat veel toevoegd! Ook leuk als men een dikke flash rol verwacht.

Ja lekker boeiend zijn allemaal dezelfde prul rollen. Met het uitrollen heb ik meer plezier dan van het geweld. Is gewoon een stukje sfeer wat veel toevoegd! Ook leuk als men een dikke flash rol verwacht.

Dat het allemaal geen knetterharde matten zijn weet ik ook wel. Maar als jij een 500 grammer besteld hebt, en die is er niet, is het raar als je een 200 grams cake als vervanger krijgt ....
Ach ja, we gaan het wel zien ...

ging wel lekker anders. hij knalde bijna alleen maar. ging wel tering langzaam dus had hem op en duur bij elkaar gelegd

jezus je zou maar betaald hebben voor deze rol. Eigenlijk als je iemand deze rol ziet afsteken meteen een emmer water overgooien, het is de moeite gewoon niet waard om dit aan te zien en te horen.

Ach, ik vond het nog best geinig, pruttelde wat door en lag leuk wat troep. Meer verwacht ik ook niet van NL spul. De NL rollen gaan we niet missen. De lady crackers van Vulcan gaan harder.

Hier plofte en flopte hij wat, maar was nog best 'oke'. Het was leuk omdat hij gratis was, maar hier had ik nooit geld voor neergeleg. Vielen ook enorm veen knallers af bij het afrollen. Helaas zijn deze rollen nu ook verleden tijd.

Ik had een vervanger van Broekhoff, zoals eerder gemeld. Het meeste geluid van die mat was van het lont.
Slaan ze die dingen op onder water of zo ?
Was denk ik geen één rotje geknapt, alles kon zo de vuurton in.

Wat een wereld product! ik had hem in een tunnel gelegd om er nog wat van te maken maar man! echt een gaaf ding! geen knal gehoord maar als rookbom doet die echt goed ze werk duurde 10 min voor we weer zicht hadden en nee we hadden geen last van mist.

Man wat gaan we dit geweldige product missen op de nederlandse markt.

Drie tegelijk hier, heeft zijn werk gedaan als confetti :cool:. Wat een contrast in beleving tov van de echte/illegale rol.

Had deze cadeau gegeven aan mn onderbuurman, het plezier begon al bij het uitpakken en uitrollen :D
Dat terug naar binnen gaan voor een schaar niet hoeft en dat je zon rol niet rechtop moet zetten en afrollen heeft hij nu wel geleerd. Toen hij terug kwam met zn schaartje had ik de rol al plat neergelegd, de eindbom eruit gedrukt en volledig uitgerold :D

Het ding knalde voor ginne meter en ook de eindbom ging niet af. Maar het was wel droog om te zien en de zooi die het ding gaf was bizar. Heb deze zelfs nog gefilmd :blink:

Wat een bagger ding. Volgens mij hadden ze het buskruit gemengd met zand en dat in de rotjes gedaan. Rolde de mat uit en publiek nam afstand. Haha je moest hun gezichten zien toen dat ding begon te pruttelen.

Back
Bovenaan