Crackling Crystal

Staat ook al in bestelling sinds oktober, voor het eerst, maar helaas..
Zag zaterdag weer een filmpje en kreeg meteen de neiging meer te bestellen!

Deze moet er dit jaar toch echt eens gaan komen. Als ik de films zie blijf ik mij keer op keer verbazen over de uitwerkingen. Vooral dat 'vertraagde crackling effect' is wonderschoon. Zag laatst een compilatie waarin ze er 4 tegelijk op een verhoging van 2 meter hoogte afstaken. Is misschien niet helemaal de manier, maar de crackling muur die ontstond was bijna niet op beeld te vangen. Ondanks de hoogte van ong. 2 meter kwamen de crackling sterren alsnog tot de grond. Wil deze toch eens live ervaren.

Dit is denk ik wel de beste fontein op de Nederlandse markt. Deze is zo mooi en wat een geweld! Dat hoor je ook wel aan het geluid, de telefoon trekt het niet eens meer.

Hierbij mijn video x2 geschoten!

Geen enkele film doet eigenlijk echt recht aan de crackling muur die dit ding maakt. Ik had er hele hoge verwachtingen van en heb in tijden niet zo genoten als ik hiervan heb genoten.

Als iemand deze ergens voorbij ziet komen in de freak actie, kan diegene dat dan hier even melden? Wordt zeker gewaardeerd!:D
Oohjaa, gouden tip: bestel er eerst zelf een aantal voordat je het doorgeeft!:p

Toch maar eens een keer proberen aan te schaffen, zie hem best veel voorbij komen en moet wel echt een flinke bak crackling wezen.

Ontzettend benieuwd was ik naar deze fontein, staat hier al zó lang op de wishlist, maar is er nog nooit van gekomen. Komend jaar maar een nieuwe kans, want op álle films komt hij goed over!

Bizar goede fontein! Samen met de popcorn fontein wel de toppers in deze klasse. Heftige crackling, verschillende effecten, flinke hoogte en spreiding en goede tijdsduur. Pareltje!!

Uniek in zijn klasse!

Deze topper gooit zijn lading er in hoogte als in breedte even groots uit. de spreiding en hoogte is echt enorm. Mensen die deze nog niet hebben gehad zullen verbaasd staan.

Net gevonden bij een shop welke nog open moet gaan. Maar wat een ding zeg :D
Totaal overheen gekeken in het verleden, deze lijkt me toch wel mooi om er bij te hebben komend jaar!

Beste (crackling) Fontijn die er is. Deze verbaasd alles en iedereen. Grote aanrader.
Zeer langdurig, breed en keihard effect! Heb ze standaard elk jaar.

Helaas nog nooit gehad, terwijl ik toch echt een fonteinen freak ben.

Helaas nog niet voor een schappelijke prijs in de buurt mee kunnen pakken. Want de 20€ waarvoor ie wèl in de regio wordt aangeboden, dat ga ik er echt niet voor betalen.

Back
Bovenaan