Elegant Night

Ai, in bovenstaande filmpjes is wel duidelijk te zien dat de 2020 batch iets minder presteert. De salutes aan het einde zijn leuk maar de boeketten zijn toch fors kleiner.

De salutes bij zowel F2 als F3 lijken niet harder te zijn dan de sierknallen ervoor. Ze kunnen m beter volledig sier maken.

Tussen neus en lippen heb ik volgens mij voorbij zien komen dat deze (Elegant Night)of de Ygdrassil in de toekomstige Zena actie’s komen, weet iemand hier meer van? Zou deze prachtbak graag in de collectie willen en de oosterburen is voor mij helaas wat te ver..

Ik zou maar niet op teveel nieuwe aanvullingen van Funke rekenen bij Zena (dit jaar). Ik vermoed dat het blijft bij wat er nu te koop is.

Hier nog een mooie video van afgelopen oud en nieuw in Frankrijk. Gefilmd met telefoon en het verbaast me hoe goed het geluid is in deze video. Eerst 2 lekkere knal van Golden Thunder daarna Elegant Night batch 2020 en Noi-z erachteraan en dan nog een knal van Golden Thunder. :cool:

Hier nog een mooie video van afgelopen oud en nieuw in Frankrijk. Gefilmd met telefoon en het verbaast me hoe goed het geluid is in deze video. Eerst 2 lekkere knal van Golden Thunder daarna Elegant Night batch 2020 en Noi-z erachteraan en dan nog een knal van Golden Thunder. :cool:

echo van de flats eromheen, geluid kan nergens heen

is en blijft een topper uit de stal van funke , de klappen bij de lift zijn zo heerlijk en dan een muur van goud door de mine en zeer brede spreiding

Wat een bak!

Dit jaar eindelijk kunnen afsteken na 2 jaar bewaard te zijn gebleven.

Wel iets te snel afgegaan helaasch!

Hele dikke bak! Een beetje kort om los te schieten maar perfect als finale.
Ik was even bang dat de salutes op het einde niet harder zouden zijn dan de normale burst maar ze zijn gelukkig duidelijk luider!

Te zien op 2.54 achter de Zena Event 4 en Asiatic Cheetah:

Back
Bovenaan