Wetgeving Duitsland

BOYS BREAKING NIEUWS: Lesli heeft samen met Funke en WECO bij de Duitse overheid gepolst voor 40 grams vuurpijlen. 40 grams vuurpijlen zullen vanaf 1 juni legaal zijn in Duitsland.

Dat is geen bron. Dat is hooguit een gevolg van de aanpassing van de wetgeving, maar ik heb nog steeds geen bron gezien. Zou wel mooi zijn natuurlijk.

BOYS BREAKING NIEUWS: Lesli heeft samen met Funke en WECO bij de Duitse overheid gepolst voor 40 grams vuurpijlen. 40 grams vuurpijlen zullen vanaf 1 juni legaal zijn in Duitsland.

Heb je hier nog echt bewijs voor in plaats van alleen dat linkje van een webshop? Ik heb er namelijk nog niks van meegekregen en heb er nog naar gezocht en kom ook nergens op uit.

Het is inmiddels medio november...
Is er al nieuws mbt deze zgn 40 gram max regel, of wat het een broodje aap verhaal?
Iemand enige info hierover?

Ik weet verder niets van de nieuwe regelgeving, maar vond het al opvallend dat ik de Freestyle Rockets à 40 gram kon bestellen! Heb 3 pakken gescoord.

Zijn ze trouwens in Duitsland ook bezig met een eventueel verbod, of speelt het daar helemaal niet?

Ben ik ook benieuwd naar!

Wat ik zo weet speelt een discussie op landelijk niveau in D momenteel niet of is niet groot genoeg om breed uitgemeten te worden. Ook bij de oosterburen lopen de besmettingscijfers weer hoog op dus wie weet wordt de roep om een verbod net als vorig jaar daar wel binnenkort luider.. Op gemeentelijk niveau en wat grotere steden is er wel wat reuring.. maar dit moet je zien als de gemeentelijke verboden in NL..

Ben hier niet heel erg in thuis maar in Duitsland komt het toch gewoon in de schappen te liggen? Mensen komen hun boodschappen toch wel doen of er vuurwerk ligt of niet.

(Nu snap ik wel dat Nederlanders massaal de grens over komen, maar zit het probleem dan niet in de grenzen/controles?

Back
Bovenaan