Nachtbrakerstopic 30-31 december 2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De spanning is hier wel redelijk gelijk. Ondanks alles. Ik stook morgen ook gewoon cat 2, zal daar wel aan liggen. Vanavond nog even een onderhoud gehad met de overbuurman die ons uitmaakte voor aso' s. Na enige uitleg was alles wel weer koek en ei

Ik ben echt blij dat ik hier nog carbid mag schieten.. Tezamen met cat.1 (en stiekem wat cat.2) wordt het heus nog wel wat morgen.

Toch weer een beetje zin, het zal kort maar krachtig zijn. Half uurtje max. Tussendoor gewoon gezelligheid. Yahtzee, een aflevering Miss Marple en ravotten met de hond. Gaat goed komen. Al zal het vreemd aanvoelen allemaal

Heb ook al paar dagen dat ik denk is het nu wel 29 december of 30 december ik mis wat.... Zelfs mijn vrouw zei dit. Ik mis de sfeer van er naar toe leven, al hoor je hier al wel af en toe wat af gaan in de buurt. Dan morgen maar een fonteintje en een sterretje het is niet anders:shy: Maar het K..T allemaal... Gauw vergeten dat 2020 en doorgaan

hier begint de zin wel te komen nu , lekker live stream van drakraver aan biertje erbij af en toe dikke knal buiten te horen

Geen sfeer, geen zin, geen spanning, geen pijnlijke voeten van uren vuurwerkverkoop in de plaatselijke zaak waar ik elk jaar sta. Ga morgenavond voor het eerst van mijn leven gourmetten op oudejaarsavond om er het beste van te maken :)

met veel drank neem ik aan ??

ik gooi hier de bbq ff aan, rum, champagne en shots, helemaal naar de klote en op naar betere tijden !!

Natuurlijk anders dan anders, maar heb m'n ritjes gehad met top 2000 aan, morgen nog 1. En verder lekker met cat 1 in de weer. Toch wel leuk dat je hierdoor ook het kleine weer wat gaat waarderen.

Natuurlijk anders dan anders, maar heb m'n ritjes gehad met top 2000 aan, morgen nog 1. En verder lekker met cat 1 in de weer. Toch wel leuk dat je hierdoor ook het kleine weer wat gaat waarderen.

zo is het terug naar de begin jaren 90 , toen hadden we niks anders dan van die zooi , maar was wel sfeer vol en gezellig flink muziek erbij en drank had ik nooit willen missen

Tuurlijk zal het morgen totaal anders zijn, tuurlijk had ik het ook graag anders gezien, maar hopelijk is het lekker droog en kunnen we ons vermaken met cat1, mijn zoontje is al dagen hyper dus dat maakt het zeker leuk.
Lekker genieten, vuurkorfje aan, op zn tijd warme chocomel en een lekker oliebol en ondertussen lekker stoken.

Yes, de stemming verandert van minuut tot minuut maar grootste deel van de tijd heb ik er zin in! Nu lekker slapen en morgen een lekker lange dag maken. Veel plezier allemaal morgen!

Hier een beugeltje in de hand. Voel toch wel wat spanning. Geen idee waarom.

Morgen rond 10:00 jas ik wat thunder kings de lucht in. Hopelijk dat de buurt en mij lekker los maakt. (tip voor iedereen). Daarna gaan met de cat1 banaan (met af en toe een pijltje of tk tussendoor.)

Mijn dagplanning is ook rond. Morgenochtend 8 uur voor de deur van de bakker, de lekkerste plaatselijke oliebollen halen. Dan naar huis. Muziek box naar buiten, top 2000 aan. Kratje met Cat. 1 vuurwerk (en daar zijn vast wel wat single shotjes tussen verzeild geraakt) naar buiten. Heb een 10 meter lange mat van knetterlinten gemaakt om mee te beginnen. En dan lekker stoken. Heb een standaard om de fonteinen op te zetten en de draaizonnen aan te hangen. Ja, ik heb er zin in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan