Janniekske
VWC lid
Ik heb ze met aardig wat knetter producten vergeleken. Maar de Kugelblitz komt het beste uit de verf hoor. Wat een geknetter. Ook mooie gouden sterren die er vanaf komen, prachtig productje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gisteravond wat Cat. 1 getest, waaronder meerdere cat. 1 artikelen van Funke. Allereerst al volop genoten tijdens het uitpakken van deze geweldige crackling ballen. Het is al vaker gezegd, maar wat een schitterende labels/verpakkingen maakt Funke. Ook dit is weer echt een kunstwerkje en persoonlijk één van mijn favorieten. Daarnaast zijn ook de crackling ballen zelf echt voortreffelijk afgewerkt. Mooi lang lont en gevuld met 'ouderwetse crackling balletjes'. Kortom dat uitpakken was al een genietmomentje op zich. Het afsteken was dat zeker ook. Ik voelde mij weer even het kleine mannetje van een jaar of 12 oud, die heerlijk aan het genieten was van crackling ballen zoals crackling ballen ook horen te zijn. Balletjes ploppen mooi open en vervolgens vormt zich een vrij groot crackling boeket op de grond met heerlijk harde/agressieve crackling. Daarna nog een knetterbal van de Aldi afgestoken, maar dat mag niet eens in de schaduw staan van dit product. Wat een verschil. Heb blijft natuurlijk een artikel uit de categorie klein spul, maar aangezien de afwerking en de kwaliteit zo hoog ligt kan ik hier echt van genieten.
Prima knetterballen, maar wel voor de adviesprijs van 0,99 i.p.v. de 1,99 die ik moest betalen, dat is het niet waard naar mijn mening.
Prima knetterballen, maar wel voor de adviesprijs van 0,99 i.p.v. de 1,99 die ik moest betalen, dat is het niet waard naar mijn mening.
Volgens jaar maar wat van in Duitsland scoren, daar zijn ze sowieso goedkoper.
Ook hier weer dst Hollandse "voor dubbeltje op eerste rang" praat dat juist in het verleden het klein vuurwerk de das om heeft gedaan...Ook nog getest tegelijk met een ander merk, maar vond het verschil niet enorm ofzo, kan je beter de bulkdeals halen en voor massa gaan.