Het grote bedank topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank allen voor het vele delen van informatie en straatfilms. Ik heb dit jaar het forum voor het eerst ontdekt en ontzettend veel geleerd hiervan. Mooi om zo veel ervaringen en kennis bij elkaar te zien komen. Veel materiaal en met zijn alle toeleven naar weer een mooi oud&nieuw! Moderators ook bedankt voor het in de gaten houden van de juiste sfeer en op tijd e.e.a. bijsturen.

Iedereen bedankt om dit forum weer een stukje bekender en groter te maken :D

Vwc bedankt voor alles in goede banen te leiden! en importeurs en vuurwerkwinkels bedankt voor jullie demo's en prijsvragen!

De mooie woorden worden hierboven al genoemd, minder persoonlijk maar niet minder gemeend: bedankt allemaal!

Ook vanaf mijn kant iedereen bedankt, de moderators, leden, importeurs Voor het mogelijk maken van bepaalde prijsvragen. Zonder vuurwerkcrew, zou alles rondom oud en nieuw stukken minder zijn!

Iedereen en het forum met alles er op en er aan en alles wat er mee te maken heeft... bedankt! Nooit gedacht dat vwc nog eens de grootste zou worden!

Iedereen die betrokken is bij dit forum, op welke wijze dan ook, bedankt voor het posten, delen van informatie etc. etc. Op basis van de informatie die ik hier kan vinden, bepaal ik voor een groot deel welk vuurwerk ik aanschaf. Tevens veelal leuk leesvoer, nuttige informatie en natuurlijk niet te vergeten de hele mooie prijsvragen! Top!

Een ieder hartelijk dank voor de gezelligheid, de pittige discussies, de traan en de lach.

De gedeelde passie, de gedeelde beelden, de gedeelde ervaringen & de ontmoetingen,

Maar bovenal jullie aanwezigheid!

Fijne feestdagen!

En we hebben er een nieuw record bij in het countdown gedeelte. We hebben nu al het record te pakken van meeste berichten in dit gedeelte per jaar. Er komen nog enkele zeer hardlopende topics aan in het countdown gedeelte, benieuwd waar we gaan eindigen met dit nieuwe record.

Bedankt allemaal :kerst:

Dit is mijn eerste jaar op het forum als vuurwerk liefhebber. En heb dit jaar een gehele nieuwe wereld achter het vuurwerk leren kennen. Ben in contact gekomen met leden, heb de freak sites ontdekt, de trophy en mezelf eindeloos vergaapt aan de vele foto's en verslagen. Was een openbaring om te zien dat er dus echt mensen waren die net als ik eindeloos kunnen praten over labels , producten , uitwerkingen etc etc.
Daarvoor wil ik jullie bedanken!

Ook namens mij iedereen bedankt voor weer zijn of haar bijdrage aan dit geweldige forum! Het is elke keer een feestje om de topics te lezen en om in een fijne oudejaars sfeer te komen! Ook zorgt het forum er elk jaar weer voor dat ik weer ruim boven budget kom met oud en nieuw:D
Ik wens iedereen een mooie jaarwisseling en een voorspoedig 2020!

Ten eerste wil ik mijn haat uitspreken naar dit forum toe: Ik haat het dat ik niet eerder wist dat dit forum bestond :devil:

Vervolgens wil ik mijn spijt betuigen aan een ieder dat ik vorig jaar totaal uit de bocht vloog door het nuttigen van middelen, ik raakte van het pad af en deed dwaze dingen. :shy:

Dan wil ik de leden van de chat bedanken die mij vaak hebben geholpen met advies omdat ik niet alle berichten las op het forum en zij mij veel informatie hebben gegeven waar ik gebruik van heb kunnen maken. :thumbup:

Vervolgens wil ik het team achter het forum bedanken voor het forum en de mooie dingen die het voortbrengt. :applause:

Dan wil ik Gerrit bedanken die echt super heeft gehandelt en echt top service heeft geleverd. Heb bestellingen een heel klein beetje verdeelt (zocht een goede vaste dealer), maar volgend jaar is hij de man. :thumbsup:

Ook wil ik @Tatanka bedanken voor de vele tips en filmpje's die hij plaatste op de chat. :droolthum

Waar ik super blij mee ben geweest waren de opmerkingen in de chat over freak prijzen dat je goedkoop kon inkopen, zonder die kennis; zonder het forum en de verkopers, zou ik nooit zoveel mooi vuurwerk kunnen hebben. :bonk:

En dan (het raaste) wil ik mijzelf bedanken, ten eerste dat ik ben afgekickt, ten tweede dat ik nu accepteer dat ik visuele epilepsie heb en mijn medicatie nu iets meer dan een half jaar gebruik en het werkt (wat ik eerder niet wou/kon doen omdat ik het niet aankon[leefde al 36 jaar met de gedachte dat kleuraanvallen normaal waren voor mij]), ik wil mijzelf bedanken dat ik dit jaar niet in haat vuurwerk afsteek om te bepalen of ik een kleurexplosie zie; maar dat ik het met liefde ga doen en mij er meer op verheug dan wat ik ooit heb gedaan nu ik epilepsie vrij ben. :handsup: En de volgende video is om te herinneren waar ik tegen vocht en dat het nu anders is.

PS: Op wat teksten en personen na komt het wel heel sterk overeen.

Ik wil graag de volgende mensen bedanken!!

Als eerste, de mensen die dit forum in leven houden!! Jullie zijn echt geweldig! Zonder dit forum zou ik echt niet weten welk vuurwerk er allemaal te koop is.

Als tweede, de leden die alles filmen! Zonder jullie weet ik nog steeds niet of het daadwerlijk goed uit de verf komt. de filmpjes helpen echt bij mijn keuze.

Als laatste maar zeker niet onbelangrijk, Alle vuurwerkshows eigenaren die voor ons een freak actie weten mogelijk te maken, de korting en de liefde voor vuurwerk is echt grandioos.

Bedankt!!:applause:

Zo... Eindelijk wat rust, lekker ontspannen even uitzieken en dan morgen de grote dag/vandaag.

Tijd voor een bedankje..

Ik wil iedereen van vuurwerkcrew bedanken, de nieuwe regeltjes was even wennen maar jullie hebben weer een hoop leuke dingen gedaan voor ons freaks, dan denk je (oh dit jaar zijn er minder winacties) en bam, staat ff het hele forum vol in December. Puik werk mannen. En uiteraard ook om de boel hier een beetje in het gareel te houden:thumbsup:

Dan wil ik alle importeurs bedanken voor alle prachtige producten die dit jaar op de markt zijn gekomen.

Alle leden, waar in het bijzonder de leden die zich in hebben gezet en een stem zijn geweest voor ons liefhebbers.

:thumbsup::thumbsup::biertje:

Bedankt crew voor het allemaal mogelijk maken.
De actie's, de info over de nieuwe artikelen, dat ik naar de Firevall kon in oktober.
De info over de importeurs, enz.

En ook de leden van dit forum.
Dat we elkaar wel eens tegenkwamen op een demo, meeting, enz.
Dat ik vaak flauwekul reacties postte, sorry, maar dat blijf ik stiekem toch doen.

Voor de rest een fijne jaarwisseling en een top 2020!

Groetjes de Beunhaas mod. (Moet je even kijken bij de buurtjes.)

En jullie weten het.
Altijd blijven lachen, want het is leuk!

Ik wil alle leden en de uiteraard ook de Crew weer bedanken voor weer een geweldig jaar hier op VWC. Er is weer ontzettend veel gepost en ook het record van de Countdown is verbroken en niet zo'n beetje ook! Ook wil ik alle leden bedanken voor hun enthousiasme, inzet, input en al het geweldige beeldmateriaal dat het afgelopen jaar voorbij is gekomen, geweldig!

Ook wil ik alle importeurs en winkeliers bedanken voor alle geweldige winacties, prijsvragen en de lage prijzen tijdens de freakacties.

Dit jaar heb ik ook weer flink wat leden ontmoet tijdens de tripjes naar bijvoorbeeld Valencia en Adelfia, maar ook tijdens de Trophy, open dagen en december demo's. Het blijft leuk om de persoon achter de nickname te leren kennen en de passie te delen.

Iedereen alvast heel veel plezier met het stoken. Geniet ervan ondanks de mist en op naar weer een geweldig jaar hier op het forum.

Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage. Ik heb geen freaks in mijn sociale netwerk en zo kan ik toch lekker 'ouwehoeren' over vuurwerk en dankzij jullie posts/filmpjes leer ik veel bij.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en hopelijk een gelukkig en gezond 2020 met veel vuurwerk plezier!!

Iedereen bedankt voor een fantastisch jaar op VWC, er zijn heel veel leden die hebben bijgedragen aan alle posts, foto's en films, te gek!

Het was een topjaar, winkeliers en importeurs mogen we ook weer dankbaar zijn voor alle gastvrijheid en de winacties die wij met ze hebben mogen organiseren.
Winkeliers die het hele jaar de liefhebbers willen voorzien van de beste aanbiedingen, wat een geluk voor ons.

Op naar een nieuw decennium, een nieuw jaar, een jaar waarin VWC de 15 jaar aan gaat tikken en waarin we hopelijk een nóg mooier jaar ervan kunnen maken met elkaar! Met de inzet zoals dit jaar is dat zeker mogelijk!

Veel plezier vandaag!

Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage
extra bedankje gaat uit naar een x aantal leden die mijn 30ste jubileum aud en nieuw
toch tot een mooie mogelijk maakte
Tatanka markdalton pkd19 Soulzz jongens ik wil juli nog maals bedanken via deze weg mijn dank is groot
top van juli kan er de worden op dit moment even niet voor vinden bedankt en nog eens bedankt
a4b7f8436bb28c4ab10115f553899654.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan