Ten eerste wil ik mijn haat uitspreken naar dit forum toe: Ik haat het dat ik niet eerder wist dat dit forum bestond
Vervolgens wil ik mijn spijt betuigen aan een ieder dat ik vorig jaar totaal uit de bocht vloog door het nuttigen van middelen, ik raakte van het pad af en deed dwaze dingen.
Dan wil ik de leden van de chat bedanken die mij vaak hebben geholpen met advies omdat ik niet alle berichten las op het forum en zij mij veel informatie hebben gegeven waar ik gebruik van heb kunnen maken.
Vervolgens wil ik het team achter het forum bedanken voor het forum en de mooie dingen die het voortbrengt.
Dan wil ik Gerrit bedanken die echt super heeft gehandelt en echt top service heeft geleverd. Heb bestellingen een heel klein beetje verdeelt (zocht een goede vaste dealer), maar volgend jaar is hij de man.
Ook wil ik @Tatanka bedanken voor de vele tips en filmpje's die hij plaatste op de chat.
Waar ik super blij mee ben geweest waren de opmerkingen in de chat over freak prijzen dat je goedkoop kon inkopen, zonder die kennis; zonder het forum en de verkopers, zou ik nooit zoveel mooi vuurwerk kunnen hebben.
En dan (het raaste) wil ik mijzelf bedanken, ten eerste dat ik ben afgekickt, ten tweede dat ik nu accepteer dat ik visuele epilepsie heb en mijn medicatie nu iets meer dan een half jaar gebruik en het werkt (wat ik eerder niet wou/kon doen omdat ik het niet aankon[leefde al 36 jaar met de gedachte dat kleuraanvallen normaal waren voor mij]), ik wil mijzelf bedanken dat ik dit jaar niet in haat vuurwerk afsteek om te bepalen of ik een kleurexplosie zie; maar dat ik het met liefde ga doen en mij er meer op verheug dan wat ik ooit heb gedaan nu ik epilepsie vrij ben.

En de volgende video is om te herinneren waar ik tegen vocht en dat het nu anders is.
PS: Op wat teksten en personen na komt het wel heel sterk overeen.