Nachtbrakerstopic 28-29 december 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfgemaakt blijft vaak het lekkerste, zowel oliebollen als appelbeignets. Nu heb ik de mazzel dat de vriend van mijn zusje ze al sinds jaar en dag met zijn familie bakt. Vroeger voor de klanten van het toenmalige restaurant van zijn opa en oma, nu om die traditie in ere te houden. Beter worden ze niet wat mij betreft!

Nu mijn laaste nachtdienst.
Normaal neem ik altijd een jaar van te voren vrij maar nu waren er een paar fijne collega's mij voor geweest een jaar geleden.
Ik baalde als een stekker dat ik niet naar duitsland kon op de eerste verkoopdag maar dat heeft nu dus heel anders uitgepakt.
Maar al dagen cat 1 fontijnen aan het stoken.
De komende dagen blokken doorlonten en iets vsn 40 kometenbomben 2 aan elkaar lonten.
Heb nog aantal doosjes Geisir caliber C en eigenlijk genoeg stookvoer om deze oudjaarsavond door te komen.
Ook veel riesenfontane 1 tm 4 en ook dezelfde fontijnen maar dan met thor label van zena.
Deze fontijnen kan je mooi in de achtertuin stoken zonder dat het opvalt.
Nu lekker slam mix luisteren.
Morgen eerst slapen en weekend vieren.

Ja, het is niet wat. Een jaarwisseling die je nooit zult vergeten, maar hopelijk kunnen we het volgend jaar volop in halen!

Het blijft een klote gevoel dat normaal morgen het ophalen kon beginnen en traditioneel op het nieuws kwam... de vuurwerkverkoop is weer begonnen �� helaas alles anders dit jaar....top 2000 kijken en balen maar hopen dat 31 12 toch een mooie dag wordt...

Goedemorgen, nog maar 4 pagina’s, er zijn wel eens andere tijden geweest:p Heb de rest van de week vakantie, maar zo voelt het eigelijk niet, aangezien we morgen niet mogen halen. Dus word de rest van de week een stapel klusjes doen die er al een tijdje lagen.

Heeft iemand trouwens een idee waar ik brandhout kan kopen? Aangezien de bouwmarkten dicht zijn.

net opgehaald mijn cat 1 maar kwam van uit baarle maar keihard komt het aan dat je daar, tja ik kom niet voor de wafels dus en dan cat 1 hier ophalen. ook deze heren https://www.youtube.com/watch?v=qaEIIP-fCns
en nog wat andere bekenden gezien. En toch voelt het kut ik ben voorzien, maar vele niet en stoken doe je samen, onderling kennen we jong en oud het gevoel. hier word al flink gevochten, dronken en illegaal vuurwerk. wat iedereen dacht en zei, komt nu uit je hoort veel vuurwerk maar alleen illegaal en tegenstanders zeggen nu vaak nou dat het volgend jaar maar weer bij het oude is, kwartje gevallen?

Heel raar, normaal had nu de 1e bestelling innde autp gelegen en was de weg richting huis ingezet. Al het cat 1 is al binnen en een winkel in voor de sfeer is ook onmogelijk. Wat een leeg gevoel dit

Heel raar, normaal had nu de 1e bestelling innde autp gelegen en was de weg richting huis ingezet. Al het cat 1 is al binnen en een winkel in voor de sfeer is ook onmogelijk. Wat een leeg gevoel dit
woede, je voelt de woede, aan de ene kant me hobby ernaast zal je krijgen. hier is al genoeg gebeurt bowling centrum was al dicht in de fik Mauritsschool ook in de fik was ook leeg, diverse parkeerautomaten , ik gok een abri of 9, en veel autobranden.

Dit is een heel apart gevoel. Eigenlijk zou ik van de zenuwen de slaap niet moeten kunnen vatten, maar het gekke is..... ik kan de slaap ook niet vatten. Morgen was normaal gesproken de dag dat ik meerdere winkels af zou rijden om EINDELIJK mijn collectie op te halen. De bestellingen stonden sinds half januari en wat keek ik hier naar uit. Het is echt een groot gemis.
Je hoopt gewoon dat het vanaf morgen toch echt gaat beginnen met cat 1 vuurwerk. De geluiden waar je naartoe leeft. De laatste dagen van het jaar zullen echt heel anders worden.....

Wat is dit een zwaar verrot gevoel. Ik zal zo toch maar de ogen dicht proberen te doen. Morgen "natuurlijk" wakker worden ipv door de wekker....

mooie bak in Veen word brandweer bekogelt, ik zag een andere video, nou toch maar eens vragen, brandweer binken respect bent u bekogelt....bekogelt ja op het nieuws, nou wij niet. op deze plek hier....nee niet bekogelt wat zet het NOS neer in het nieuwsbericht juist. evt film link heb ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan