[8407] Asiatic Cheetah 100sh

Veel mensen waren negatief over deze bak, maar oordeel zelf maar.

Dit was de 2018 versie en wat een sierlijke bak was dit!

gisternacht ook hier in de straat afgestoken.
Wat een prachtig bak!! het ging heel goed mee met andere boxen om 12 uur. Het is geen rambak maar wel een goed lopend tempo.

Laatst bewerkt:
Veel mensen waren negatief over deze bak, maar oordeel zelf maar.

Dit was de 2018 versie en wat een sierlijke bak was dit!

Zeker dat dit de 2018 versie is?
Bij mij kwamen die effecten niet tot op de grond.
Jij lijkt de verbeterde versie te schieten.

Zeker dat dit de 2018 versie is?
Bij mij kwamen die effecten niet tot op de grond.
Jij lijkt de verbeterde versie te schieten.
Je hebt gelijk, even de foto's opgezocht. De omdoos eindigt op /18 maar de binnen doos eindigt op batchnummer 2019.

Hier ook waarschijnlijk de 2019 versie geschoten, en onze mond viel open van de effecten. Door de 2018 versie niet veel van verwacht, maar ook hier effecten tot aan de grond. Filmpje volgt

Jezus wat een bak. Heb deze vanavond de lucht ingejaagd en ik had echt het idee dat het een profblok was. Toch maar eens kijken of ik er asap nog 1 kan oppikken voor volgend jaar.

Wat een unit zeg, echt een top bak!! Met de peruvian jaguar de beste van de avond!!

Hier een youtube link naar mijn video van de 2020 batch, een geweldenaar eerste klas!

Laatst bewerkt door een moderator:
heujjj!!
Deze heb ik voorbij zien komen op telegram, ik was degene die je vroeg of het misschien 2 inch was door de boekettgroote en harde burst op de video haha, en daarna in de vwc chat werd uitgemaakt voor aardappel door Vossuh (je bent zelf een aardappel, idioot)
Het lijkt wel of de video vertraagd is, maar is best apart gedaan zo met die afwisseling.

Back
Bovenaan