UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerkbranche mag ook licht vuurwerk dit jaar niet verkopen
Een nieuwe dreun voor de vuurwerkbranche. Vuurwerkhandelaren mogen ook licht vuurwerk (categorie 1) niet verkopen. Vuurwerkwinkels zijn geen essentiële winkels en thuis bezorgen mag ook niet.

Bron: https://www.ad.nl/binnenland/vuurwerkbranche-mag-ook-licht-vuurwerk-dit-jaar-niet-verkopen~add570d2/

Ik snap het probleem niet? We weten al jaren dat je cat1 niet met de post mag sturen maar nu is het opeens een probleem en gaan we er over janken en nou ga je zeggen "kom op moet toch kunnen?

Echt de vuurwerk branche in Nederland.... Iets met een kalf en een put.

U bent behoorlijk selectief met lezen zo te zien, misschien ook de volgende alinea's lezen volgende keer. Wat mag je nu ook niet meer de risicogroepen opnoemen? :p

Niet zo bijdehand doen, ik proef de ondertoon van je boodschap, het sijpelt door je bericht heen.
Vind het nog laffer dat je achter objectieve naïviteit probeert te verbergen, kom er op z’n minst voor uit.

Gisteravond ook weer die Bruls en Grapperhaus. Man man man wat een leugens vertellen die. Gaan ze verkondigen dat er 2x zoveel politie is en handhaven een makje is

het zou mij niet verbazen als oud en nieuw uit de klauwen loopt dat in ieder geval Grapperhaus moet aftreden

Gisteravond ook weer die Bruls en Grapperhaus. Man man man wat een leugens vertellen die. Gaan ze verkondigen dat er 2x zoveel politie is en handhaven een makje is

het zou mij niet verbazen als oud en nieuw uit de klauwen loopt dat in ieder geval Grapperhaus moet aftreden

Inderdaad. Tenenkrommend was het weer. Ik hoop, nee eis een #projectxNederland op de 31e! :D

Grapperhaus aftreden? Dat had hij na zijn trouwerij al moeten doen. Toen heeft men ook de handjes boven zijn hoofd gehouden en een maand later de regels aangepast. Het huis wint vast nog een keer ;)

1600 zorgprofesionals ondertussen die oproepen dat gezonde leefstijl zal bijdragen aan immuniteit omdat dit het eigen immuunsysteem versterkt. De meeste slachtoffers hadden overgewicht. Ondanks dat blijft men blind staren op een vaccin.

En als klap op de verboden vuurpijl houdt men slijterijen open, om maar wat te noemen. Maar sportscholen, waar men dus actief kan werken aan een gezonde levensstijl om af te vallen. En op termijn dus, zonder vaccin, gezond te blijven. Hoor je niemand over en dat is mijn inziens niet goed te praten. Als iets open moet blijven dan zijn het dat soort activiteiten juist.

Lekker tijdens de 'harde' lockdown en de mogelijk avondklok alcohol en vette versnaperingen wegwerken. Daarna niet kunnen trainen in de sportschool om de overtollige kilo's eraf te trainen. En dan in februari verbaasd zijn dat er weer meer mensen besmet zijn,..

Ik snap het probleem niet? We weten al jaren dat je cat1 niet met de post mag sturen maar nu is het opeens een probleem en gaan we er over janken en nou ga je zeggen "kom op moet toch kunnen?

Echt de vuurwerk branche in Nederland.... Iets met een kalf en een put.
Ergens is dit wel apart. P2 (noodvuurwerk zoals noodvuurpijlen, rooksignalen, fakkels e.d.) mogen wel per post verstuurd worden. Hier zit heel wat meer lading in dan zo’n F1 fonteintje. Daarnaast had je het F1 spul allang kunnen halen (verkoop bij tuincentra was al ergens medio november begonnen). Hier ligt in ieder geval een doos vol voor de kleintjes.

Maar is er geen orgaan wat de veiligheidsraad nog toetst? Een paar omhooggevallen burgermeesters, en een subjectieve minister bepalen in Nederland dus regels?

Maar is er geen orgaan wat de veiligheidsraad nog toetst? Een paar omhooggevallen burgermeesters, en een subjectieve minister bepalen in Nederland dus regels?
en de Kamers natuurlijk. Alleen geeft de, door die Kamers goedgekeurde, coronawet ze meer speelruimte middels coronasmoesjes

Daar komt het kortgezegd op neer ja. De vraag is in hoeverre de eerste kamer nog invloed heeft. Zolang de corona wet er is hebben die een andere rol helaas. Er zijn wel meer zaken die anders gaan dan normaal. https://www.forbes.com/sites/willia...Nr6rX7hiJpilCjF7PIlhwMHwHpp7fauvIrSBceO0WrC68

Zal wel bij het nieuwe normaal horen denk ik

Laatst bewerkt:
Dit is nou presies het probleem in nederland de media en het kabinet hebben het volk zo bang gemaakt en gehersenspoeld dat ze elkaar gaan verraden en het normaal vinden dat elke vrijheid van ons wordt afgepakt.

Dit is nou presies het probleem in nederland de media en het kabinet hebben het volk zo bang gemaakt en gehersenspoeld dat ze elkaar gaan verraden en het normaal vinden dat elke vrijheid van ons wordt afgepakt.
Maar echt, check dit nieuwsbericht dan
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=238222814326390&id=110887287059944&anchor_composer=false

21 kilo aan thunderkings, shocks en categorie F1.
Iedereen is elkaar continue aan het verlinken gewoon, wordt nog wat volgend jaar

En ook echt elk 'nieuwsbericht' wordt afgesloten met promotie van Meld Misdaad Anoniem..Er word zo ontzettend veel misplaatste onrust gecreëerd, naar wordt je er van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan