Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in het centrum van Amsterdam hoor ik geregeld vuurwerk. Ondanks dat ik op 5 hoog woon nog maar weinig kunnen spotten. Gisteren was er iemand die rond de klok van 18u een volledige show weggaf, helaas zag ik alleen de flitsen in de lucht, achter een groot gebouw.

Die heb ik gehoord en gezien, was in Oost (Indische Buurt denk ik). Ik kon het wel zien, waren een paar dikke profblokken achter elkaar :-)

Ik heb een gevoel dat het een soort stilte voor de storm is hier. De laatste dagen begint het meer en meer op gang te komen. Een stil oud en nieuw zal het zeker niet worden.

Gisteravond ruim een uur lang shells de lucht in zien gaan. Totaal een stuk of 12 denk ik. Uit dezelfde richting ook een blok gezien.

Verder veel zware dreunen, los maar ook zo'n 16 of 25 schoten per keer met een finale van een aantal schoten tegelijk. Als dit een voorbode is voor oud en nieuw dan blijft het inderdaad niet rustig,..

Het was weer gezellig in de Waterwijk (Lelystad), blij dat ik hier alleen maar werk en niet woon. Jochies van nog geen 12 die om 23.00 nog met allerhande zware knallers lopen te gooien. Neuj, vuurwerk is het probleem, niet opvoeden of handhaven.

Vanuit de Griend is het al jaren zichtbaar; het vuurwerk vanuit die wijk inderdaad. De weken voor oud en nieuw tot ruim erna. En ook die wijk zelf was toen ik er geregeld kwam niet rustig te noemen. Gevalletje opvoeding inderdaad ;)

Wie vond het een goed idee om vannacht om 0:50 een 100sh blok te schieten in Enschede dan :')
T knalt hier al fors. Dagelijks shells, cakes, blokken. Meer dan vorige jaren, maar na de mist van afgelopen oud en nieuw, snap ik dat men nog genoeg heeft liggen.

De knallen gaan hier geleidelijk door en 90% ervan is niet legaal:) brengt een lekker sfeertje mee, heb de eerste carbid knallen ook alweer gehoord, hoop dat het op de 31ste lekker rumoerig is qua carbid en overig spul.

De knallen gaan hier geleidelijk door en 90% ervan is niet legaal:) brengt een lekker sfeertje mee, heb de eerste carbid knallen ook alweer gehoord, hoop dat het op de 31ste lekker rumoerig is qua carbid en overig spul.

Hier niet anders. Vorig jaar was ik verbaasd dat er tussen kerst en oud en nieuw bijna niets werd afgestoken. Nu zijn ze hier al weken bezig. Geeft wel een sfeertje, eerlijk is eerlijk. Hopelijk draagt het bij aan het besef dat een permanent verbod helemaal niet gaat werken en alleen maar meer overlast gaat veroorzaken.

Enorm veel knallen gehoord en gaat nog steeds door. Wel steeds illegale klappen en weinig tot geen sier. Sfeertje komt nu toch wel naar boven hoor en het beloofd veel goeds voor oud en nieuw.

zondagavond ging er een flink blok de lucht in en daarna bleef het in die hoek maar doorknallen gedurende 2 uur. hadden er flink zin in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan