Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Toch mooi dat de winkels het toch in de schappen leggen. Vermoed dat er best kritiek op geweest is, ondanks dat het natuurlijk legaal is. Ga zelf morgenochtend maar eens kijken wat er te halen valt.

Die nitro is zowat identiek aan de funke fontijn.

Dat dacht ik nou ook bij het zien van de filmpjes. Morgen maar even een pakje halen om te vergelijken.

Edit: Door onderstaand bericht besloten om helemaal meer niks te vergelijken met Funke.

Laatst bewerkt:
Ik heb vanochtend nitro's gekocht niks wat lijkt op de fontein van afgelopen jaar heb er nu 3 getest alle drie beetje vuurvonken maar totaal geen fontein.. hooguit 30 cm hoog. Filiaal Beilen trouwens...Alle verpakkingen zijn doosjes nu, niks meer in plastic verpakt..

Ik heb vanochtend nitro's gekocht niks wat lijkt op de fontein van afgelopen jaar heb er nu 3 getest alle drie beetje vuurvonken maar totaal geen fontein.. hooguit 30 cm hoog. Filiaal Beilen trouwens...Alle verpakkingen zijn doosjes nu, niks meer in plastic verpakt..

Heb je een filmpje voor ons?

Haha, laat je wel wat voor mij liggen dan? :D

Ik was op de Pijlstaartlaan dus je zou de Johan van O. nog even kunnen checken, weet niet of die een ander beleid voeren...

Denk het niet ga morgen vroeg wel even langs beide filialen.:wink:
Kan ik niet garanderen Squeak.:D
Nee komt goed. Ik haal nog wat linten, knetterkings en misschien nog een zak fonteinen.:kerst:

Een half uurtje geleden een paar doosjes ratellinten gekocht bij de Aldi.
Voor de kenners, de Aldi-vestiging in Zeswegen, Heerlen.
Zo te zien was alles op voorraad.

Back
Bovenaan