[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zweet stond nog net niet op je voorhoofd. Volgens mij had je het aardig druk:) Bedankt weer voor de service Patrick!

Afhalen van bestellingen is mogelijk straks :)
Wij gaan morgen/woensdag kijken hoe wij onze winkel hiervoor kunnen inrichten!
Dit zal inhouden dat ik ook de aankomende dagen de website in ga richten voor te plaatsen bestellingen.

Voor wie een bestelling reeds geplaatst heeft maar niet heeft kunnen afhalen, ik zal woensdag per mail contact met jullie opnemen!

Afhalen van bestellingen is mogelijk straks :)
Wij gaan morgen/woensdag kijken hoe wij onze winkel hiervoor kunnen inrichten!
Dit zal inhouden dat ik ook de aankomende dagen de website in ga richten voor te plaatsen bestellingen.

Voor wie een bestelling reeds geplaatst heeft maar niet heeft kunnen afhalen, ik zal woensdag per mail contact met jullie opnemen!

Super! Hoop dat het kan.

Vanavond mijn bestelling opgehaald, ontzettend bedankt voor de service Patrick en ook voor het beantwoorden van mijn mailtjes! :wink:

Patrick bedankt weer! Die cat 1 bestellingen geven toch een leuk gevoel!

Hopen dat dit volgend jaar weer helemaal anders kan!

Goed om te horen dat jullie gewoon open kunnen! Ik heb vandaag toch maar besloten om mijn werk aan de kant te leggen en me hobby prioriteit te geven :p. Nogmaals bedankt voor de goede service en tot volgend jaar!

Ook fijn dat alles nog gewoon op voorraad was. Zo kon ik mooi nog een volle verpakking Star Kids en van die Kugelblitz.. Ik weer zo blij als een kind met de leeftijd waarop je deze dingen mag kopen.. :D

Gistermiddag ook langs geweest bij Patrick, maar wat een drukte zeg. Het leek wel op de normale afhaal dagen. Gaf zeker een leuk sfeertje. Patrick bedankt voor alles en succes nog en tot volgend jaar!

Hoi Patrick,

Ik kan het niet vaak genoeg benoemen, maar bedankt voor al je inzet, je snelle communicatie en je leveringen dit jaar. Ik heb mede dankzij jullie een leuke collectie aan categorie 1 spul. Ik hoop je volgend jaar weer te zien met dan wat ander vuurwerk dan categorie 1.

Mogen we bij jullie nu wel afhalen? Ik zie bij andere winkels dat ze dit weer intrekken omdat het toch niet blijkt te mogen? :)

Gisteren ook langs geweest! Fijn en snel geholpen, helaas door de drukte verder niemand gesproken. Bedankt Patrick voor de mooie producten:D

Mogen we bij jullie nu wel afhalen? Ik zie bij andere winkels dat ze dit weer intrekken omdat het toch niet blijkt te mogen? :)

Ja dat mogen wij ! En dat komt omdat we een dhz zaak zijn:)
Op dit moment ben ik erg druk met alles uitzoeken / regelen etc etc
Zodra ik meer nieuws heb hoe en wat en wanneer de site werkt voor bestelling meld ik het hier!

Ja dat mogen wij ! En dat komt omdat we een dhz zaak zijn:)
Op dit moment ben ik erg druk met alles uitzoeken / regelen etc etc
Zodra ik meer nieuws heb hoe en wat en wanneer de site werkt voor bestelling meld ik het hier!

Dat is wel heel fijn voor jullie zeg. Kun je de ellende nog een beetje inperken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan