Funke Categorie 1 vuurwerk: Verkoop punten

@ Micheal Nicht. Dan zou ik Even een mail sturen naar Vuurwerk Huizen, en je bestelling doorgeven. Zit voor jou het dichtste bij.

Vandaag wat leuke spulletjes bij Valk opgehaald, goed geholpen en aardig wat klanten binnen van alle leeftijden. Mooi om te zien dat vuurwerk leeft ook al is het cat1 !

Vanmorgen met vrouw en dochter ook bij Valk geweest, zeer ruime keuze aan cat1, funke ging wel erg hard!!

Natuurlijk gaat het hard. Het is legaal en het is Funke. Het had zonder verbod ook nog wel verkocht denk ik. Die cat 1 fonteinen zijn beter dan alle fonteinen uit meterpakketten e.d.

Het is toch niet de voorraad bestemd voor de vuurwerkbunker??

Ow zag dat het niet meer op hun site staat vermeldt.

Zolang het nog niet verkocht wordt dan mogen ze het toch niet onderscheppen? Je mag het alleen niet verkopen zonder NL omschrijving. Stel dat ze bij de Vuurwerkbunker NL stickers op de verpakking wilden plakken... :wink:

Lijk me zeker wel aan te vechten.

Weet iemand misschien een winkel ergens in de regio noord limburg/oost brabant waar het verkocht wordt? Zag dat de houtse bazar het heeft maar dat kan pas op de laatste 3 dagen afgehaald worden.

Bofi Vuurwerk in Zaandam heeft ook nog luftheulers, blauw en geel. Krijgt ook nog een Karton Bengal Feuer Mix, maar volgens hen is er al een groot deel van gereserveerd.

Is er in de omgeving Den Haag/Delft/Zoetermeer nog een adresje die luchthuilers heeft? Ik zie ze op de sites van de winkels hier niet staan, maar hoorde elders dat ze soms in de winkel op aanvraag alsnog tevoorschijn werden gehaald...
Iemand tips?

Is er in de omgeving Den Haag/Delft/Zoetermeer nog een adresje die luchthuilers heeft? Ik zie ze op de sites van de winkels hier niet staan, maar hoorde elders dat ze soms in de winkel op aanvraag alsnog tevoorschijn werden gehaald...
Iemand tips?

Primera Den Haag heeft ze heel duur :p 3.25 voor 10 stuks.
Begreep dat Intratuinen ze misschien hebben (Vuurwerkbunker noemen ze die)

Back
Bovenaan