[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is momenteel lastig om contact met ze te krijgen, zullen het wel druk hebben ook.
Hoop dat ze hier binnenkort antwoord op kunnen geven

Is het mogelijk nadat je de keus hebt doorgegeven iets te laten omzetten in cat1? Ik heb mijn order geannuleerd, maar zou graag horen wanneer ik het bedrag retour kan verwachten zodat ik hiervan bij jullie wat cat1 kan komen halen of bestellen. Of dat ik een deel kan omzetten?

Beste liefhebbers,

Naar aanleiding van bovenstaande berichten zoals gevraagd hierbij een update:

Afhandeling openstaande CAT.2 bestellingen.
We hebben momenteel bijna van iedereen de gewenste keuze m.b.t. de aangeboden oplossingen ontvangen, dank hiervoor. Het is een gigantische klus om dit administratief te verwerken maar we doen nog steeds ons uiterste best om dit komende week/weekend te kunnen afronden. Na verwerking ontvang je nog een bevestiging op de door jou gestuurde email.

Heb je nog geen keuze aan ons doorgegeven of heb je onze email niet ontvangen? Laat dit ons dan zo snel mogelijk per email weten zodat we alle gewenste oplossingen kunnen gaan doorvoeren.

Wat als er volgend jaar ook geen verkoop is?
Een vraag die we (begrijpelijk) momenteel veel voorbij zien komen van mensen die hun order (willen) doorschuiven naar volgend jaar. De politiek communiceert duidelijk het we dit jaar een TIJDELIJK vuurwerkverbod hebben waardoor wij positief en met volle moed naar volgend jaar uit kijken. Mocht er onverhoopt volgend jaar ook geen vuurwerkverkoop mogen plaats vinden zullen we uiteraard opnieuw met alle openstaande bestellingen een oplossing zoeken en het geld terugstorten wanneer dit verbod definitief zou zijn. Je bent je bestelling / geld dus absoluut niet ‘kwijt’.

CAT.F1 MEGASTORE
Stil zitten in maand December is iets waar we absoluut niet aan willen denken. Daarom hebben we de afgelopen weken de website én de winkel volledig omgebouwd tot categorie 1 MEGASTORE. We lezen het veel maar wij hebben écht de grootste categorie 1 vuurwerk collectie van Nederland. Op dit moment staan er inmiddels meer dan 175 producten online en ook de Funke producten zijn vanaf vandaag online te bestellen. Daarnaast is ook de showroom vanaf heden weer 6 dagen per week geopend dus we hopen jullie hier snel te mogen begroeten! :)

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

headers-2020-social-1.png

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Wat een ruim assortiment aan cat. 1 zeg. Ook hier weer de prachtige Funke artikelen, mooi om te zien!
Vanaf wanneer zijn de Funke Cat. 1 artikelen zoals de Schreihals op voorraad in de winkel?

Zeer ruim assortiment zeg, gaaf om te zien. En zelfs nu een mystery box, goed bezig :thumbup:

Mijn order staat ook pas 23 december, alleen ik begreep dat dat is omdat het niet zeker is of alle producten er voor die datum zijn. Ik hoop dat er een pick-upuitzondering komt voor niet-essentiële winkels, en anders is het afwachten totdat ik hem weer kan afhalen.

Net bij steenbergen geweest, ze gaan zorgen voor een pick-up point voor de deur (indien toegestaan natuurlijk)

Vanmiddag ook even vooral wat funke spulletjes gehaalt en toen nog even met AW Fireworks gepraat die daar ook speciaal naar toe waren gekomen voor cat 1

Heeft iemand al zijn geld terug gekregen of ben ik de enige die nog steeds zit te wachten op zijn geld?

Ik heb op alle orders reactie gehad. En gisteren is er van 1 van de 5 orders het bedrag terug gestort. De andere 4 bestellingen laat ik staan. Het komt echt goed ATF, alleen duurt het wat langer. Het is ook z'n gigantische klus. Maar dat het goed komt, is een feit.

Normaliter had ik vandaag mijn bestellingen opgehaald. Nu slechts wat CAT 1, bij het pick-up point, om de hoek.

Wat een droevenis, zo'n dichte zaak. Het deed letterlijk zeer van binnen toen ik langsreed.

20201229_185638.jpg

1609264115316-1.jpg

1609264117973-1.jpg

Hopelijk tot volgend jaar, heren en lieve dames van Steenbergen. Kop op.

Inderdaad, laten we maar weer snel beginnen met een paar nieuwe producten in de outlet :D

Denk dat er vrij wiening freaks actie gaan komen dit jaar ze hebben al geen goed jaar gehad dus laat staan dat nu als in de opruiming gooie dan verdienen ze nog niks

Denk dat er vrij wiening freaks actie gaan komen dit jaar ze hebben al geen goed jaar gehad dus laat staan dat nu als in de opruiming gooie dan verdienen ze nog niks

De opslagbunkers (duitsland) liggen vol met alles wat vorig jaar onder weg was, hoe eerder het nu verkocht wordt, kan er weer een voorraadje worden aangelegt voor het andere jaar? dus ik verwacht wel freakprijzen? (hoop ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan