[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Ik doe momenteel mee aan de weeg hype! De pakjes die ik heb zijn om de nabij 225-230 gram per doosje! 12 pakken komen allemaal uit dezelfde karton!

Hier ook de goeie kunnen bemachtigen! Mooi spul. Zwolle Diezerpoort.

Eigenlijk was ik er klaar mee en hoopte ik dat het verschil in kwaliteit kwam door het vocht, maar door bovenstaand bericht vanochtend toch weer in actie gekomen. Om 8:10 was ik bij de Lidl in Diezerpoort en er lagen nog een paar pakjes. Wat ben ik blij dat ik het heb gedaan, want er zit echt kwaliteitsverschil in de pakjes, ondanks dat ze uit dezelfde batch komen.

Hieronder een aantal foto’s die ik met een macro lens heb genomen.
FD8240EB-DDBE-42B3-93F3-205C290D03CB.jpg
Deze heb ik vorige week gekocht bij de Lidl en hebben de hele week op de verwarming gelegen

B7960691-9065-4B27-9410-3D5853920B59.jpg
Deze heb ik vanochtend gekocht.

0A70EBD8-9D7E-41B4-AA8E-2A150A1EE351.jpg
Nu samen op de foto. Hier kun je duidelijk zien dat er verschil in grote en kleur zit.

En als laatste een filmpje
Ik ben er nu van overtuigd dat er een verschil in zit. Na een week drogen worden ze echt niet droger dan dat ze nu zijn.

Laatst bewerkt:
Meh, heb de mindere versie :( meteen blaffende hond, blikken uit het raam...bah

Mss moeten we mensen ns door het jaar heen meer laten wennen aan het feit dat dit het hele jaar mag

Net een pakje van de betere versie afgestoken. Geweldig mooi! Heb er nu nog 7 doosjes van, toch even kijken of ik er nog een paar bij kan scoren.

Mss moeten we mensen ns door het jaar heen meer laten wennen aan het feit dat dit het hele jaar mag

Moet je voorstellen als je de juiste versie had, dan lag de gevel eruit en konden de mensen door het raam :p

Ontopic: hier nog altijd geen linten gevonden helaas...

Da's toch jammer. Al mijn pakjes zijn op dieet geweest :D, en dus onder 200gr. Na testen blijken het inderdaad de 'normale' te zijn. Jammer, maar knettert nog steeds behoorlijk goed. Zeker met een paar tegelijk.

Ik heb laatst 25 pakjes gehaald en vanmiddag een aantal linten uit 1 pakje geprobeerd. Ik had de 'mindere' versie. Van de week eens wat overige pakjes proberen en hopen dat daar wel de goede tussen zitten.

persoonlijk ben ik klaar met het gros van de nederlanders. Op de normale en leuke na. De rest zijn allemaal zeikerds, burgertrutjes (inclusief mannen) en lockdownschapen.

Nou zeg ik klaag niet graag maar je bent hier wel wat doorgeslagen, moet je kijken wat je bent gekrompen man pffff.:D

Haha die kleine van mij moet het ook leren nu het nog kan.
Me volgende kind gaat denk ik geen Oud en nieuw met vuurwerk meemaken.

Hij heeft gelukkig de tijd meegemaakt dat een knaller meer dan 2gr gram had in BE en dat er nog pijlen en knalwerk in NL verkrijgbaar was.:p

Back
Bovenaan