Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Haha geweldig dit, mooi om te zien. Dikke stress, lijkt wel op de verkoopdagen dit.

Haha hier ook, knetterlinten waren om 08.02 uur in alle karretjes verdwenen, toch nog 4 pakjes te pakken. Gelukkig was iedereen een beetje lief voor elkaar:D

Alles uitverkocht om 08.05. Helaas pas laat uit werk en om 09.35 wisten ze me te vertellen dat er de rest van het jaar geen leveringen meer zullen komen.

Zelf ook nog een paar pakjes afgestaan had er 15 maar had een prettig gesprek met een medeliefhebber.
Vroeg aan de medewerker of er nog wat op voorraad was qua knetterlinten en dat was niet het geval.
dus de beste man maar 3 pakjes uit mn kar gegeven.
Dank je wel medepyro was het antwoord.
Tis niet dat ik de heilige paus ben ofzo maar dit hoort gewoon zo.
Elkaar wat gunnen in deze tijd is het minste wat je kan doen.

ik kom net terug van de Lidl. alles lag helemaal vol :) heb 9 pakjes knetterlinten 1 pakje grondbloemen en 1 pakje pili crackers:)

Hier bij de lidl hebben ze een max van 5 pakjes van alles per persoon zodat iedereen wat heeft

Alles uitverkocht om 08.05. Helaas pas laat uit werk en om 09.35 wisten ze me te vertellen dat er de rest van het jaar geen leveringen meer zullen komen.

Dat zou wel heel slecht zijn. Een flinke advertentie plaatsen en dan binnen een paar uur helemaal uitverkocht zijn.

Hoe ging het eigenlijk de jaren hiervoor met de voorraad? Werd dit tot en met 31 december elke keer aangevuld? Dit was voor mij namelijk de 1e keer dat ik vuurwerk bij de Lidl haal. Had wel verwacht dat het wat sneller zou gaan maar niet zo snel als vanochtend.

Dat zou wel heel slecht zijn. Een flinke advertentie plaatsen en dan binnen een paar uur helemaal uitverkocht zijn.

Hoe ging het eigenlijk de jaren hiervoor met de voorraad? Werd dit tot en met 31 december elke keer aangevuld? Dit was voor mij namelijk de 1e keer dat ik vuurwerk bij de Lidl haal. Had wel verwacht dat het wat sneller zou gaan maar niet zo snel als vanochtend.
Kan aan mijn lokale dorpsLidl liggen. Eerdere jaren raakte ze het aan de straatstenen niet kwijt, dus wellicht te weinig ingekocht. Ik ga elke dag gewoon even kijken en vragen. Wie weet.

Ik ben benieuwd, zo even kijken. Had niet gedacht dat het zó hard zou gaan wat ik lees! 08:02 uitverkocht

dus die knetterlinten zijn eig helemaal nii zo goed?

Klopt, vallen in het niets in vergelijk met het filmpje die gisteren hier geplaatst is. Zijn vergelijkbaar met de knetterlint van de Aldi van vorig jaar. Het kan zijn dat het door het vocht komt. Ik heb ze op de verwarming liggen en na een paar dagen drogen weer eens proberen. We zullen zien

Klopt, vallen in het niets in vergelijk met het filmpje die gisteren hier geplaatst is. Zijn vergelijkbaar met de knetterlint van de Aldi van vorig jaar. Het kan zijn dat het door het vocht komt. Ik heb ze op de verwarming liggen en na een paar dagen drogen weer eens proberen. We zullen zien

Heb je ook dezelfde batch als in het filmpje van bolle? Het verschil is wel erg groot.

Back
Bovenaan