[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed nieuws en een dikke actie om het te vieren zou goud zijn, denk dat de webshops dan ontploffen. Oh wat heerlijk om de traantjes in de linkse gekkies hun ogen dan te zien, dan waren ze er bijna.... och laten we hopen en duimen dat we zegevieren

Ze kwamen zelf met een bericht en zullen ons zelf benaderen. Ik wacht dus geduldig en netjes af, het is al erg genoeg allemaal dus ga zelf niet lopen mailen.

Ze kwamen zelf met een bericht en zullen ons zelf benaderen. Ik wacht dus geduldig en netjes af, het is al erg genoeg allemaal dus ga zelf niet lopen mailen.

Jij refereert naar het bericht op hun webpagina ? Ik heb althans verder geen e-mail ontvangen tot op heden.

Ik heb eigenlijk nog van geen enkele winkelier iets vernomen. Wel georobeerd de klantenservice te bellen om te vragen hoe en wat, maar helaas niets. Ach laten we nog even geduldig wachten en hopen dat het voor iedereen goed komt.

Vuurwerkland reageert nergens op. Niet op priveberichten via Facebook en Instagram, vervolgens zie ik ze wel nieuwe berichten plaatsen. Per e-mail reageren ze niet en de telefoon wordt niet aangenomen. Via een ander bedrijf wat in de zelfde VOF zit werd wel gereageerd. Valt mij flink tegen van een van de grotere zaken voor freaks. Steenbergen had aangegeven vanaf 1 november de klantenservice op orde te hebben, helaas is dat nog niet het geval.

Valt mij flink tegen van een van de grotere zaken *onder andere* voor freaks. Steenbergen had aangegeven vanaf 1 november de klantenservice op orde te hebben, helaas is dat nog niet het geval.

Was er toen ook al sprake van een vuurwerkverbod...? Die mensen hebben nu echt wel wat anders aan hun hoofd. Geef het gewoon wat de tijd, ze komen echt wel met een passende oplossing.

Vuurwerkland reageert nergens op. Niet op priveberichten via Facebook en Instagram, vervolgens zie ik ze wel nieuwe berichten plaatsen. Per e-mail reageren ze niet en de telefoon wordt niet aangenomen. Via een ander bedrijf wat in de zelfde VOF zit werd wel gereageerd. Valt mij flink tegen van een van de grotere zaken voor freaks. Steenbergen had aangegeven vanaf 1 november de klantenservice op orde te hebben, helaas is dat nog niet het geval.

Beste Elmer,

Zoals we je donderdag al hebben laten weten zijn we druk bezig met het uitwerken van de oplossingen. Op onze website geven we ook aan om tijdelijk geen contact met ons op te nemen. Wij nemen namelijk zelf contact op met alle klanten die reeds bij ons besteld hebben.

We verwachten hier uiterlijk komend weekend bij iedereen op terug te komen. Een beetje begrip voor de huidige situatie zou zeer gewaardeerd worden.

Beste Elmer,

Zoals we je donderdag al hebben laten weten zijn we druk bezig met het uitwerken van de oplossingen. Op onze website geven we ook aan om tijdelijk geen contact met ons op te nemen. Wij nemen namelijk zelf contact op met alle klanten die reeds bij ons besteld hebben.

We verwachten hier uiterlijk komend weekend bij iedereen op terug te komen. Een beetje begrip voor de huidige situatie zou zeer gewaardeerd worden.

Netjes gezegd vuurwerkland steenbergen, het is niet niets wat er op dit moment gebeurt voor de vele winkels!

En in het bijzonder jullie, altijd mooie prijzen en een dikke bod kwa assortiment en niet te vergeten jullie top personeel!

Sterkte deze tijden!

Ff checken aangezien ik wat problemen heb met mijn mail: iemand al bericht gehad?

We sturen iedereen persoonlijk stuk voor stuk een mail, dus geen algemene bulk email/nieuwsbrief. We zijn er volop mee bezig maar gezien de omvang van het aantal bestellingen verwachten we uiterlijk morgen iedereen op de hoogte te hebben gesteld. Komt in orde dus! :)

Ik heb steeds rustig afgewacht en vandaag netnes een email ontvangen met daarin een keuze wat er met mijn bestelling gaat gebeuren. Als anderen deze email nog niet hebben ontvangen, wacht nog even af want die komt echt wel.

Veel sterkte en ook succes om alles met iedereen af te handelen vwland steenbergen crew!

Hier ook ontvangen. Ook hier gekozen om bestelling te laten staan. En nu maar hopen dat we zonder gedoe volgend jaar wel mogen stoken!

Op dit moment zelf nog geen mail ontvangen, maar kan mij voorstellen door alle mails die verstuurd moeten worden. Komt goed even rustig afwachten dus.

Korte vraag nog:
Krijg je nog antwoord ter bevestiging op de keuze die klanten gemaakt hebben? Ik heb nog niks over mijn keuze terug gekoppeld gekregen. Wel heb ik er alle vertrouwen in dat het goed verwerkt word hoor.

Korte vraag nog:
Krijg je nog antwoord ter bevestiging op de keuze die klanten gemaakt hebben? Ik heb nog niks over mijn keuze terug gekoppeld gekregen. Wel heb ik er alle vertrouwen in dat het goed verwerkt word hoor.

Dat komt nog, even uit hun email gevist:

"Gezien de grote klus om dit administratief en systematisch te kunnen verwerken streven wij er naar om uiterlijk binnen 14 dagen hierop bij je terug te komen. Je ontvangt van ons dan een bevestiging per email"

@vuurwerkland steenbergen, of iemand anders die het weet.
Heb de mail nagelezen maar kan nergens terug vinden of je garantie heb, als er alsnog een verbod komt volgend jaar.
Dat je dan je geld alsnog terug krijgt.
Iemand toevallig contact gehad met steenbergen over dit onderwerp?

Heb dat in mijn mail ook gevraagd, 'mocht ik om wat voor reden de bestelling dienen te annuleren in 2021'.
Nog geen reactie, maar denk dat het als een 'gewone' bestelling met annuleer mogelijkheden geldt voor 2021.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan