Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze kwamen zelf met een bericht en zullen ons zelf benaderen. Ik wacht dus geduldig en netjes af, het is al erg genoeg allemaal dus ga zelf niet lopen mailen.
Valt mij flink tegen van een van de grotere zaken *onder andere* voor freaks. Steenbergen had aangegeven vanaf 1 november de klantenservice op orde te hebben, helaas is dat nog niet het geval.
Vuurwerkland reageert nergens op. Niet op priveberichten via Facebook en Instagram, vervolgens zie ik ze wel nieuwe berichten plaatsen. Per e-mail reageren ze niet en de telefoon wordt niet aangenomen. Via een ander bedrijf wat in de zelfde VOF zit werd wel gereageerd. Valt mij flink tegen van een van de grotere zaken voor freaks. Steenbergen had aangegeven vanaf 1 november de klantenservice op orde te hebben, helaas is dat nog niet het geval.
Beste Elmer,
Zoals we je donderdag al hebben laten weten zijn we druk bezig met het uitwerken van de oplossingen. Op onze website geven we ook aan om tijdelijk geen contact met ons op te nemen. Wij nemen namelijk zelf contact op met alle klanten die reeds bij ons besteld hebben.
We verwachten hier uiterlijk komend weekend bij iedereen op terug te komen. Een beetje begrip voor de huidige situatie zou zeer gewaardeerd worden.
Ff checken aangezien ik wat problemen heb met mijn mail: iemand al bericht gehad?
Korte vraag nog:
Krijg je nog antwoord ter bevestiging op de keuze die klanten gemaakt hebben? Ik heb nog niks over mijn keuze terug gekoppeld gekregen. Wel heb ik er alle vertrouwen in dat het goed verwerkt word hoor.