Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar Ruben heeft makkelijk lullen. Die heeft weinig te verliezen.Moet eerlijk zeggen dat veel punten die die aangeeft wel wat inzit. O.a. kaas van het brood laten eten, protest komt te laat, snel toegeven m.b.t. single shots, rotjes, romeinse kaarsen etc.
Koet en verstandig? En justitie kijkt mee. Klopt maar bij deze gozer hadden ze minimaal al 5 jaar achter elkaar in kunnen grijpen. Alle filmpjes van illegaal vuurwerk wat hij afsteekt en plaatst. Films van collecties in zijn schuur die dik de 25kg over gaan. Nee justitie klopt niet zomaar bij koetje aan. Dan hadden ze dat al veel eerder moeten doen. Helemaal nu het gezeik met verboden en de irritaties omtrend illegaal vuurwerk zo aan de gang is.
https://www.lc.nl/binnenland/Den-Haag-wil-carbidschieten-verbieden-26223012.html
Nou daar gaat de pleuris ook uitbreken van alle mensen die al spullen hebben gekocht
die foto ook.... dit zijn dus de mensen die van alles willen verbieden en het in de hand hebben
Nee, dit zijn de mensen die denken dat door alles te verbieden je alles in de hand kunt houden...
Maar ik snap je punt. Altijd het zelfde 'soort' mensen.
Overigens als carbid verboden is, kun je die bus ook gewoon met een ander brandbaar gas vullen hoor. Mag het dan wel?
En propaanballonnen? Zijn die eigenlijk al verboden?
Nee, dit zijn de mensen die denken dat door alles te verbieden je alles in de hand kunt houden...
Maar ik snap je punt. Altijd het zelfde 'soort' mensen.
Overigens als carbid verboden is, kun je die bus ook gewoon met een ander brandbaar gas vullen hoor. Mag het dan wel?
En propaanballonnen? Zijn die eigenlijk al verboden?
Oog kan hier zo kwaad om worden hè. Kunnen ze misdadigers pakken....doen ze t niet! Het zou nu beter te handhaven zijn. En steek ik een wondertolletje af dan staan ze voor mijn deur....En de politie greep niet in...![]()
Heeft ook niets met vuurwerk te maken. Als ze geen vuurwerk voorhanden hadden waren het stoeptegelsheeft niks meer met enige vorm van protest te maken....
Ja klopt horsetails er zal wel een run op scheikunde boeken komen maar niet door studenten
Of gaan ze scheikunde boeken ook verbieden?
Zo blijkt het niveau van onze handhavers...Oog kan hier zo kwaad om worden hè. Kunnen ze misdadigers pakken....doen ze t niet! Het zou nu beter te handhaven zijn. En steek ik een wondertolletje af dan staan ze voor mijn deur....
Die worden binnenkort samen met de verboden Sinterklaasboeken uit de bibliotheek op een grote stapel verbrand.