Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Ik zou eerst in de vooravond 1 assortiment wegstoken om van de mooie verscheidene effecten te genieten! Vervolgens lont ik 1 heel assortiment door, in de volgorde: Calypso, Titan, Europa, Atlas, Telesto en Pandora. Net voor 2 uur steek ik deze af om heerlijk af te sluiten met een rustig tempootje.

Eerst 2 tegelijk in i-shape.
Dan 2 in v-shape.
Daarna 4 stuks in een waaiervorm.
En dan de laatste 4 tegelijkertijd.

Ik zou de eerste set van 6 lekker in de vooravond stoken en op film zetten. De andere set zou ik in een dubbele w-shape de lucht in schieten. Fantastische actie!

Heerlijke assortiment is die mega 6 star.

Ik zou de cakes doorlonten van 1 t/m 6 en dan beide assortimenten tegelijk. Heerlijk lang genieten van een rustig showtje tussendoor van deze mooie cakes.

Ik zou ze los schieten om er lang van te genieten. Af en toe 1 gedurende de vooravond, met een pilsje en sigaartje erbij. Heerlijk genieten :-)

Ik zou ze een voor een schieten. Deze set nog nooit gehad dus ik ga er in de vooravond lekker van genieten.

Het tweede setje wordt bewaard voor projectjes richting 2021 waarin ze dan met nog een extra set in V-shape gezet gaan worden :biertje:

12 stuks? Dan ga ik voor 2-1-1-2-6. Lekker vlot beginnen, rustig tussenstukje, dan een kleine versnelling, gevolgd door chaos in de finale.

Wat een actie weer, heerlijk!

De eerste zet zou ik los stoken, 2e set een opbouwend blokje met 1-2-3 van maken :D

Wow wat een mooie prijs. Met een beperkt budget aan vuurwerk hiernaast zou ik ze toch lekker 1 voor 1 afschieten, zo kan ik optimaal genieten van deze mooie set!

Wow wat een toffe actie weer!

Mijn stookvolgorde:
2 st. Calypso Star tegelijk in I-shape
2 st. Europa Star en 2 st. Pandora Star tegelijk in I-shape.
Finale 2 st. Telesto Star, 2 st. Atlas Star en 2 st. Titan Star tegelijk in W-shape

Back
Bovenaan