UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke hebbedingetjes die je nog jaren lang kan afsteken zonder dat de buurt daar last van heeft zoals mooie fontijnen met dozen vol inslaan zodat we toch nog voorzien zijn want ik zie het echt somber in met al dat gezeik overal.

In Hart van Nederland (stond toevallig op) werd verteld dat ze willen snijden in het aantal huisartsenposten. Het zou blijkbaar acceptabel zijn als je maximaal 30 kilometer moet rijden.

Volgend jaar krijg je dus mogelijk te horen dat in bepaalde gemeentes geen vuurwerk afgestoken mag worden omdat ze de zorg niet aankunnen
Dat is neoliberaal VVD/CDA for ya...

Gisteravond bij Beau waren er "carbid experts". Daar lag de nadruk toch wel erg op hoe gevaarlijk carbid is als je geen ervaring hebt. En in NL kan je alles kopen en kost geen drol...oh jee...

Deze man heeft nu al schijt in de box.... wat een figuren hebben we toch rondlopen. Eerst wil ie vuurwerkverbod en nu moeten er, ondanks dat er vanwege corona niks mag, maar wat feestjes georganiseerd worden omdat ie bang is voor rellen.

https://www.ad.nl/binnenland/bruls-...g-om-wildwesttaferelen-te-voorkomen~a4a13274/
Even wat geciteerd uit diverse artikelen
Brulkikker 2.jpg

Had dit stukje nog toe kunnen voegen:

Zonder evenementen voor jongeren tijdens de komende oud en nieuw wordt het ‘een hele forse uitdaging’ die nacht de veiligheid te garanderen. Voorzitter Hubert Bruls van het landelijke veiligheidsberaad pleit voor kleinschalige activiteiten voor jongeren en krijgt steun van politie en deskundigen.

Kijk en hier zou de media ook op mogen duiken, gedraai van Bruls wanneer het te heet onder zijn voeten wordt. Vuurwerkverbod was toch beter te handhaven!!?

Ik zou het niet pikken als dit mijn burgemeester was. Als het daadwerkelijk uit de handloopt dan zou hij zijn biezen moeten pakken....

Laatst bewerkt:
Deze man heeft nu al schijt in de box.... wat een figuren hebben we toch rondlopen. Eerst wil ie vuurwerkverbod en nu moeten er, ondanks dat er vanwege corona niks mag, maar wat feestjes georganiseerd worden omdat ie bang is voor rellen.

https://www.ad.nl/binnenland/bruls-...g-om-wildwesttaferelen-te-voorkomen~a4a13274/

Ik zag het bericht vanmorgen, en mijn vrouw vroeg na mijn reactie of er iemand dood was. Ik kan echt PISWOEST worden van dit soort gezeik. Dus eerst 'brullen' dat er een verbnod moet komen, namens de burgemeesters, om vervolgens te roeptoeteren dat het een chaos gaat worden. Wat een lul ben je dan?!!

Voor een ieder die vind dat BPN nu allemaal rechtszaken moet starten, denk eens na over het volgende:
Zou het niet slimmer zijn nog wat kruit over te hebben voor volgend jaar? Als de discussie dan weer oplaait? In plaats van alle argumentatie nu gebruiken om een eenmalig verbod van tafel te krijgen?

Hij brult en wordt nu zelf gebeten�� Alleen zijn kop vult alleen al een pagina vandaar dat er geen foto van hem bijstond.Het vuurwerkvirus onderschat en dat krijgen ze niet onder controle ( corona wel hoop ik )

Voor een ieder die vind dat BPN nu allemaal rechtszaken moet starten, denk eens na over het volgende:
Zou het niet slimmer zijn nog wat kruit over te hebben voor volgend jaar? Als de discussie dan weer oplaait? In plaats van alle argumentatie nu gebruiken om een eenmalig verbod van tafel te krijgen?
Jij denkt dat er volgend jaar nog steeds vuurwerk mag worden afgestoken?

Hihi, valt duidelijk in de risicogroep die Bruls.
Een beeld zegt meer dan duizend woorden.
Ik had tot nu toe alleen dat opgeblazen hoofd met dikke onderkin gezien, maar dat wat eronder hangt is shockerend. Duidelijk een gevolg van te laat ingrijpen. Ik raad hem aan het advies van Hugo op te volgen om wat meer te bewegen. En minder te zakenlunchen en te zuipen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan