[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Immortal gold vanwege het mooie goud dan de Crashbox vanwege het tempo lekker rammen en als finale de Transbomber.

Men neme een Crash Box 100's. Doet er een schep Immortal Gold bij om vervolgens af te toeven met 2x Transbomber. Feest smakelijk!!!!

Primal instinct - Leuke box om mee te beginnen, lekker tempotje
Immortal Gold - Genieten van een ouderwetse topper die bij iedereen wel in de smaak valt
Transbomber - Lekker rammen met deze topper!

omdat de normale transbomber al veel rood heeft zou ik dit wel willen combineren.

ik zal beginnen met de angry red hornet.
ik zie het daarom als twee keer de angry red hornet in v shape met daar tussen de transbomber voor een gigantische kleur wolk:)

1) Transbomber Champions Edition
2) Event Omnium
3) 2x Transbomber

Een starter met een leuke mix van effecten (ook crackling) met een heerlijke finale. Daarna even wat rust, met voor mij (op basis van het filmpje) een hele goede mix van effecten (ook weer crackling en behoorlijk wat rood) en shapes, ben vooral fan van de spinners en tails. Daarna volle bak rammen tijdens de finale: 2x de transbomber. Dat hoeft geen uitleg meer.

Voor mijn gevoel een erg mooi en consistent geheel, waarbij het ramwerk extra tot zijn recht komt door een rustige en elegante box er tussen te schieten.

Als warming up de Golden Medals. Dit zorgt voor ±2 minuten gouden wolken!
Daarna de Immortal Gold. ±1.30 minuten nog meer gouden wolken!
Als afsluiter 2x de Transbomber voor een spectaculaire finale:yes:

De Transbomber is bijna niet te overtreffen. Wat een product! Al jaren op rij vaste prik. Als ik hem zou combineren, zal dat zijn met de Immortal Gold en de Event Box 4seasons. :handsup:

Ik zou beginnen emmer een Immortal gold en daarachter een 4seasons doen. Afsluitend met de dikke transbomber. Wat een geweld!

Eerst beginnen met de Transbomber zelf, daarna de "good old" 4 Seasons en gevolgd door weer de Transbomber. Wat een geweld!:applause:

Er zijn eigenlijk enorm veel gave combinaties te maken met de boxen van Rubro in samenspel met de transbomber, echter in mijn straat zou ik het als volgt neerzetten voor de maximale intensiteit.

1: Event Zero Tolerance, rustige start met een super tailsstuk in het midden waarna het tempo opgeschroeft word.
2; Angry Red Hornet, prachtig rood welke mooi overgaat in de eerste cake van de transbomber.
3; Transbomber, die finale box bij uitstek.

1. Event 6 Elements
2. Event Flash of the Gods 232's
3. Transbomber (liefst 2x in \/ shape)

Lekker lang veel geweld!

Om te beginnen met de Ultimate Mythology Box, deze box is enerzijds rustig, en toch weet je dat er iets gaat gebeuren.
Dan de transbomber Champions Edition en dan 2x in V-shape de Transbomber.

Dit is samen gewoon een keiharde afsluiter van een finale! :thumbsup:

3x Transbomber tegelijk :p

Omdat het zo'n gave box is en met 3 tegelijk is het een fantastische chaos :)

Back
Bovenaan