Je kan niet in beroep.Maar ze ge gaan niet In beroep?
Of willen ze eerst de geldzaken afhandelen?
Wat wel kan is een bodemprocedure starten en via een kort geding een voorlopige voorziening vragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan niet in beroep.Maar ze ge gaan niet In beroep?
Of willen ze eerst de geldzaken afhandelen?
Hey stel dat ik inderdaad bij de EU zon klacht wil indienen, waar kan ik ook alweer vinden welk EU richtlijn wordt overtreden?
Nou nou keihard
Mien god, weer 10min een talking head full of himself? Nee, dank je, doe liever iets nuttiger met m'n tijd. Werken bvyoutube
https://www.gelderlander.nl/nijmege...bijeenkomsten-om-stoom-af-te-blazen~a595d808/
Hier word je toch godverdomme kwaad om. We mogen niets. Met kerst oud en nieuw. En notabene de die dikkop van een bruls die gaat verkondigen dat jongeren best bij elkaar mogen komen.
Ik snap het allemaal niet meer
1,7K aan berichtenBekijk bijlage 57500
Tja, ga er maar niks over zeggen denk ik.
Wat wel duidelijk is is dat ze een beter socialmedia bereik hebben dan wij.
Bekijk bijlage 57500
Tja, ga er maar niks over zeggen denk ik.
Wat wel duidelijk is is dat ze een beter socialmedia bereik hebben dan wij.
Hey stel dat ik inderdaad bij de EU zon klacht wil indienen, waar kan ik ook alweer vinden welk EU richtlijn wordt overtreden?
Een mens mag hoop hebben maar ga daar maar niet van uit.Hopelijk zet de dalende lijn zo door... dan ontkomt het Kabinet er bijna niet aan het verbod of in te trekken of te gedogen dat er vuurwerk wordt afgestoken..
Ik weet niet of dit promoten de juiste ingang is. Ik ben het er 100% mee eens dat we van ons moeten laten horen. Echter, door vuurwerk af te steken krijg ik het nare onderbuikgevoel dat we juist bezig zijn om het verbod steeds meer in de handen te spelen van de politiek.Wat ze zich alleen niet beseffen is dat ze, door hun grote bereik, het ook promoten![]()