Mega Willows [Compound]

Man man man, ik zit wat straatfilmpjes te kijken, maar er is volgens mij geen straat in Nederland waar je dit fatsoenlijk kan schieten :D Wat een absurd vet ding blijft dit zeg!

Man man man, ik zit wat straatfilmpjes te kijken, maar er is volgens mij geen straat in Nederland waar je dit fatsoenlijk kan schieten :D Wat een absurd vet ding blijft dit zeg!

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben :D Veldje of plein zou ideaal zijn voor deze bak.

Je moet idd echt voldoende afstand nemen anders krijg je dit:D Zelf heb ik er wel van genoten maar degene die het filmde duidelijk niet.

Heb even jullie overtuiging nodig, twijfel om deze dit jaar aan te schaffen. Zag echt ongekende straatfilmpjes van deze box. Is het zeker de wow-factor voor in de straat? En, las iets over dat het dit jaar minder is als vorig jaar?

Er is nog geen 2019 versie geschoten volgens mij, en gezien de constantheid van Evo's kwaliteit zul je je er dit jaar ook echt geen buil aan gaan vallen. Spektakel gegarandeerd, goed afstand nemen om het mooi te kunnen zien!

Heb even jullie overtuiging nodig, twijfel om deze dit jaar aan te schaffen. Zag echt ongekende straatfilmpjes van deze box. Is het zeker de wow-factor voor in de straat? En, las iets over dat het dit jaar minder is als vorig jaar?

Heb hem afgelopen jaar in de straat gehad, stond op 10 meter afstand maar echt niet normaal wat een bak. Krijg nu nog kippenvel van het lanceer geluid

Oei, oei, oei… Net zo sierlijk als vorig jaar, maar de `WOW factor` is toch met 2 punten gedaald.
Wellicht ben ik kritisch, maar het viel mij direct op.

De Mega Willows van vorig jaar:

Let op de reacties, ongetwijfeld grotendeels door de lancering! Op 00:09

Vorig jaar schoot deze in één keer een hele rij leeg wat echt vreselijk gaaf is om te horen en om mee te maken en wat ook vaker werd genoemd in dit topic:

Nu klinkt de Mega Willows meer als een Z-Shape waaier en niet meer als een W-Shape blok. Zie post #milesclan hierboven.

Als liefhebber/freak heb je dit zo door. Dit soort kleine details maken een blok tot wat het is. Of het is het gewoon net niet (wat nu het geval is).

Waar de Mega Willows het voor mij vorig jaar no.1 was betreft zo goed als een illegaal/(prof) blok, zakt hij hierdoor wel van plek. Sierlijk blijft deze wel, maar die uitmuntende kwaliteit mis ik wel!

Ik hoop echt dat Evolution hierin meeleest en de Mega Willows weer in ere herstelt.
Hmm, had dit niet gezien en lijkt idd wel verschil in te zitten; meer at once 2018 en meer z-shape (niet precies gelijke lancering) 2019... Ja, nu snap ik je twijfel... Effecten en grootte lijken wel snor te zitten en de reacties hier na de winkeliersdemo waren wel prima, lees de reacties na de hierboven gequote post maar.

Kunt natuurlijk ook voor de verse variant van Magnum/Broekhoff gaan...

Effecten van de 2018 versie waren zo groot dat mensen zowat achterover vielen omdat ze niet hadden verwacht onder de effecten te staan in plaats van er tegen aan te kijken.

Kan me ook helemaal vinden in de opmerking van Burstduo, het tempo van schieten is wat deze cake zo dik maakt, die all at once dreun. Zeker een minpunt maar nog steeds dik. En trouwens de w triple layer ‘prutteld’ ook zo. Die laatste spreekt me wel meer aan door het tempo.

Kan me ook helemaal vinden in de opmerking van Burstduo, het tempo van schieten is wat deze cake zo dik maakt, die all at once dreun. Zeker een minpunt maar nog steeds dik. En trouwens de w triple layer ‘prutteld’ ook zo. Die laatste spreekt me wel meer aan door het tempo.

Jullie bedoelen dus dat de 2019 versie mega willows meer “pruttelt” dan dat hij at once (dus tegelijk) schiet?

Zwaar overdreven dat hij nu zou pruttelen in vergelijking met vorig jaar. Iets trager maar de boeketten knallen nog steeds vrijwel allemaal tegelijk in w-shape.

Back
Bovenaan