Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man man man, ik zit wat straatfilmpjes te kijken, maar er is volgens mij geen straat in Nederland waar je dit fatsoenlijk kan schietenWat een absurd vet ding blijft dit zeg!
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenVeldje of plein zou ideaal zijn voor deze bak.
Je bedoeld een veldje, waarbij er op minimaal 20 meter afstand gefilmd kan worden?
Ja minimaal, denk dat je met 40-50 meter beter uit de verf komt![]()
Verkoopprijs 2019: € 199,00
Online deal: € 159,95
Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Evolution Dealer Avond 2019:
Heb even jullie overtuiging nodig, twijfel om deze dit jaar aan te schaffen. Zag echt ongekende straatfilmpjes van deze box. Is het zeker de wow-factor voor in de straat? En, las iets over dat het dit jaar minder is als vorig jaar?
Hmm, had dit niet gezien en lijkt idd wel verschil in te zitten; meer at once 2018 en meer z-shape (niet precies gelijke lancering) 2019... Ja, nu snap ik je twijfel... Effecten en grootte lijken wel snor te zitten en de reacties hier na de winkeliersdemo waren wel prima, lees de reacties na de hierboven gequote post maar.Oei, oei, oei… Net zo sierlijk als vorig jaar, maar de `WOW factor` is toch met 2 punten gedaald.
Wellicht ben ik kritisch, maar het viel mij direct op.
De Mega Willows van vorig jaar:
Let op de reacties, ongetwijfeld grotendeels door de lancering! Op 00:09
Vorig jaar schoot deze in één keer een hele rij leeg wat echt vreselijk gaaf is om te horen en om mee te maken en wat ook vaker werd genoemd in dit topic:
Nu klinkt de Mega Willows meer als een Z-Shape waaier en niet meer als een W-Shape blok. Zie post #milesclan hierboven.
Als liefhebber/freak heb je dit zo door. Dit soort kleine details maken een blok tot wat het is. Of het is het gewoon net niet (wat nu het geval is).
Waar de Mega Willows het voor mij vorig jaar no.1 was betreft zo goed als een illegaal/(prof) blok, zakt hij hierdoor wel van plek. Sierlijk blijft deze wel, maar die uitmuntende kwaliteit mis ik wel!
Ik hoop echt dat Evolution hierin meeleest en de Mega Willows weer in ere herstelt.
Kan me ook helemaal vinden in de opmerking van Burstduo, het tempo van schieten is wat deze cake zo dik maakt, die all at once dreun. Zeker een minpunt maar nog steeds dik. En trouwens de w triple layer ‘prutteld’ ook zo. Die laatste spreekt me wel meer aan door het tempo.
hoppaaaaaaah!m e g a