Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doelde op de elite die daar op het Binnenhof elkaar aan het bevredigen zijn:bonk:

Ontopic: Den Haag leeft altijd, is het geen vuurwerk, zijn het wel ambassades welke beschoten worden!

Hahaha zeker waar of duindorp, schilderswijk waar de ME te paard ken optreduh! Ben benieuwd want een vuurwerkverbod zal gekoppeld zijn aan een verbod van hoeveel mensen er bij elkaar mogen zijn... Dus ook geen vreugdevuren dat zal ook wat te weeg brengen.

Al de horeca die gesloten is en niet meer open zal gaan, alle oudejaarsfeesten...

Manmanman... Na het stoken om 2 uur snel douchen kleding aan en de kroeg in zit er ook niet in

Ik zit eens te denken, als echt alles niet mag, dan wordt dit een rampscenario.
Ik denk dat de meeste mensen hier wel het fatsoen hebben om het gewoon bij stiekem toch wat vuurwerk afsteken houden, maar ik begrijp op zich wel als er anderen zijn die niet zo geduldig zijn.

Heel veel mensen hebben een zwaar jaar met allerlei beperkingen gehad, als je dan zonder geldige reden een mooie afsluiting van dat jaar verbiedt dan heb je een giftige cocktail gemaakt die gedoemd is om tot escalatie te leiden.

Precies Daniël en Maaster. Wel leven hedendaags toch al in een samenleving met een groot mentaliteitsprobleem, daar komt ook nog eens al die ellende van Corona overheen. Mensen zijn gejaagd, gestrest, ze kunnen onder normale omstandigheden al niet normaal doen, laat staan onder de Corona omstandigheden en met een vuurwerkverbod.

Je merkt nu al dat het gros van de mensen gestrest en opgejaagd is, wordt een grote puin zooi einde van het jaar.

Helaas, hier nog niks gehoord. Hoop dat het hier vanavond ook ff los gaat. En nee, ik heb helaaaaass niks in huis.

Misschien maak ik me hier niet populair mee, maar ik hoop dat het de aankomende 2 maanden elke dag los gaat hier. Al is het maar om aan te tonen dat ze met deze regels de verkeerde pakken!

Lekker bezig mannen! Ging hier net even in de versnelling met die knallen! Klonk even als oud en nieuw met dat diepe geroffel in de verte. Morgen weer? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan