Aldi Nederland

Leuk!! Gisteren 2 doosjes knetterkings gekocht, die waren vorig jaar zo leuk. Die stond ik ook gewoon 31 dec savonds af te steken :D

Toch maar even een doosje meegenomen van de knetterrotjes. Soort klein fonteintje met knetters. Bijna gelijk aan de knetterballen.

Misschien is dit al gepost maar 2 producten die ik nog niet eerder heb gezien

opt.900w.png

Filmpje https://www.aldi.nl/feest1/vuurwerk/nitro-s-6350.article.html

opt.900w.png

Filmpje https://www.aldi.nl/feest1/vuurwerk/bombommetjes-2719.article.html ziet er geinig uit

Die knetterdingetjes zien er inderdaad wel leuk uit, vooral met die kleureffecten geeft het wat nieuws. Die Nitro's vind ik vrij saai om een hele doos van aan te schaffen.
Ik ga eens kijken of die nieuwe fonteinendoos leuk is. Verder hoop ik dat er nog een restantje vuurwerkmix XXL van vorige jaren is, want dat nieuwe pakketje stelt qua inhoud vrij weinig voor. We gaan het zien! :)

De fluit van de nieuwe knetterking lijkt stukken beter dan voorheen.Heb ze tot nu toe nog nergens kunnen vinden helaas....

’t Is alweer hard gegaan... Daarnet ben ik langs de Aldi geweest om een kijkje te nemen (kon helaas niet in het weekend) en het is helemaal geplunderd. Gewoon niets meer van het vuurwerk over :( Ben benieuwd wanneer het aangevuld wordt.

Mijn Aldi kennelijk vandaag aangevuld. Op Nitro's en Bombommetjes na alles ruim voorhanden, aan het eind van de ochtend.

Vandaag ook even geweest en er was nog zat. Heb tot nu toe alleen knetterkings meegenomen.
Kom er nog wel een keer voor de boodschappen, en neem dan misschien nog wel wat mee.

Zag net onderstaande video voorbijkomen waarin de Bombommetjes getest worden (naast de knetterrotjes van 2019):

Misschien overbodig, maar ik had toch wel op iets meer gehoopt...

Kort updateje voor regio-genoten die nog het een en ander zoeken: Delft Papsouwselaan had vanmiddag helemaal niets. Rotterdam Tiendplein had alles nog ruim voldoende op voorraad. Kon gerust vijf ratellinten wegsnaaien zonder schuldgevoel ;)

Voor mensen uit Omgeving arnhem. Bij de Aldi in huissen alles torenhoog opgestapeld! Behalve de knetterrotjes is alles ruim op voorraad en het loopt niet extreem hard.

Back
Bovenaan