Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die knetterdingetjes zien er inderdaad wel leuk uit, vooral met die kleureffecten geeft het wat nieuws. Die Nitro's vind ik vrij saai om een hele doos van aan te schaffen.
Ik ga eens kijken of die nieuwe fonteinendoos leuk is. Verder hoop ik dat er nog een restantje vuurwerkmix XXL van vorige jaren is, want dat nieuwe pakketje stelt qua inhoud vrij weinig voor. We gaan het zien!
’t Is alweer hard gegaan... Daarnet ben ik langs de Aldi geweest om een kijkje te nemen (kon helaas niet in het weekend) en het is helemaal geplunderd. Gewoon niets meer van het vuurwerk over :( Ben benieuwd wanneer het aangevuld wordt.
Vandaag ook even geweest en er was nog zat. Heb tot nu toe alleen knetterkings meegenomen.
Kom er nog wel een keer voor de boodschappen, en neem dan misschien nog wel wat mee.
Kort updateje voor regio-genoten die nog het een en ander zoeken: Delft Papsouwselaan had vanmiddag helemaal niets. Rotterdam Tiendplein had alles nog ruim voldoende op voorraad. Kon gerust vijf ratellinten wegsnaaien zonder schuldgevoel
Voor mensen uit Omgeving arnhem. Bij de Aldi in huissen alles torenhoog opgestapeld! Behalve de knetterrotjes is alles ruim op voorraad en het loopt niet extreem hard.