Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verschrikkelijk nummer is dat zeg, hoop tog niet dat ik die hoef te luisteren van de top2000.

Jammer dat het nog geen 20 december is. Ben wel benieuwd naar de lijst van dit jaar.

Ook een heel mooi nummer wat mij betreft. Ik luisterde al naar Nightwish toen Floor nog niet de zangeres was en nog in een andere band speelde. De naam van de band was After Forever.

Wat een concert met Jukka Nevalainen nog achter het drumstel. Helaas is hij gestop met drummen in de band wegens zijn gezondheid, en hij vond het reizen erg zwaar. Kai Hahto heeft zijn plek overgenomen. Ook geen verkeerde drummer al zeg ik het zelf. :D

Benieuwd wat de invulling dit jaar gaat zijn van het top 2000 café. Het had altijd wel wat. Van ‘s-ochtends vroeg tot ‘s-avonds laat mensen kijken die in het café zijn.

Benieuwd wat de invulling dit jaar gaat zijn van het top 2000 café. Het had altijd wel wat. Van ‘s-ochtends vroeg tot ‘s-avonds laat mensen kijken die in het café zijn.

Ik ben ook wel benieuwd. We zullen het wel snel horen denk ik.

Hebben jullie dat ook weleens? Je vind een nummer heel erg mooi, maar je hebt geen idee waar het over gaat? Ik heb dat bij bovenstaande nummer. Wat een stem heeft Andrea Bochelli toch. Mooi duet met zangeres Giorgia, velen denken dat Andrea dit zingt met Laura Pausini, maar dat is niet zo.

Wat voor gitaarmuziek vinden jullie erg mooi?

Heerlijk :D

En hoe kan het ook anders. :p Slash, wat een held. :cool:

Schitterende muziek inderdaad, Bryan Adams. Moet ik ook maar zeker weer eens in mijn lijst opnemen.

Vind je het leuk om je muziekkennis te testen en houd je wel van een leuke pubquiz? Dan zit je op vrijdag 6, 20 en 27 november helemaal goed in het Top 2000 Online Café.
Op deze avonden presenteert onze eigen popprofessor Leo Blokhuis namelijk live vanuit zijn woonkamer een quiz die jouw muzikale brein op scherp zet. De eerste pubquiz speel je al op vrijdag 6 november, vanaf 20.30 uur.

Hoe doe ik mee?
De quiz wordt georganiseerd in het Top 2000 Online Café en meespelen kan in teamverband (individueel mag natuurlijk ook). Nodig dus vooral je vrienden uit om samen ten strijde te trekken, maar let op... Met de huidige coronamaatregelen is het niet de bedoeling om bij elkaar op de bank te ploffen om de quiz te spelen. Daarom is er in het café een online tool gecreëerd waarmee je met elkaar kan chatten. Zo kan je toch samen overleggen over het juiste antwoord, net als in de kroeg.

Zo werkt het:

Bepaal van tevoren wie de teamleider is;
De teamleider gaat vrijdag vóór 20:30 uur naar https://top2000onlinecafe.nporadio2.nl en activeert de quiz;
De teamleider klikt op de link 'samen beleven', voert zijn naam in en ontvangt een link;
De teamleider deelt deze unieke link met zijn vrienden. Door te klikken op de link treden alle vrienden toe tot een gezamenlijke team-chatgroep in het online café;
Download het scoreformulier;
Spelen maar!

Bron: https://www.nporadio2.nl/nieuws/29387/speel-live-mee-leo-blokhuis-presenteert-de-top-2000-pubquiz

Top2000 verboden:

Zojuist heeft de politiek de beslissing genomen de Top2000 dit jaar te verbieden. Dit om de zorg te ontlasten, aangezien er jaarlijks 13 mensen met oogletsel door het openploppen van een champagnefles op de SEH terecht komen.

Bron: Borat

Zal toch ook heel anders zijn dit jaar. In een heel andere setting. Zit nog te twijfelen of ik toch maar ga werken dit jaar. Had de 3 verkoopdagen vrijaf genomen en zo goed als ingepland om zo veel mogelijk sfeer op te snuiven.
Helaas is dit er nu even niet meer.:sad:

Ach ja, de Top2000. Schitterend evenement dat dit jaar dus een andere invulling gaat krijgen met een waarschijnlijk leeg café. Normaal om maximaal toe te leven naar de verkoopdagen, dit jaar om maar gewoon van te genieten. Kan ik eindelijk meer nummers horen doordat ik niet in een vuurwerk winkel sta. Dat dan weer wel.. :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan