Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na afloop van de Ministerraad, meestal rond 4 uur maar ja ze kunnen ook eerder of later klaar zijnWellicht dat het al ergens is genoemd, maar er zijn inmiddels zoveel pagina's. Is er al bekend hoe laat morgen de wekelijkse persconferentie is? Of wanneer wordt dit tijdsstip bekend gemaakt?
Gebeurd niet al te vaak dat we een reactie te lezen krijgen van een gemeenteraadslid die echziet hoe de vork in de steel steekt.
Mijn persoonlijke ervaring met gemeenteraadsleden is dat zij vaak goed door hebben hoe de vork echt in de steel zit en minder gehinderd worden door partijbelangen dan in de Tweede Kamer. Juist op dit dossier is dat een plus.
Plintje, in america, Los Angeles geloof ik, was het op 4th of july ook zo
Zijn er toevallig ook mail adressen van deze gemeenteraadsleden? Zou wel handig zijn namelijk!
Zijn er toevallig ook mail adressen van deze gemeenteraadsleden? Zou wel handig zijn namelijk!
Beste SBS6,
Een lach verschijnt op de gezichten van vele kinderen, de gezichten van vele ouders, de gezichten van jongeren, ouderen, vrouwen en mannen en meisjes en jongens. Het is weer oudjaarsavond en er is vuurwerk te zien! De hele straat komt buiten naar het spektakel kijken, buren waar anders vrijwel nooit contact mee is komen je gelukkig nieuwjaarwensen en blijven hangen voor een praatje. De jaarwisseling brengt mensen samen, verbroedert mensen terwijl ze genieten van vuurwerk.
Al die vuurwerkgenieters zijn dit jaar eerder samengekomen. Niet omdat er vuurwerk te zien was, maar omdat een tijdelijk verbod op vuurwerk dreigt. Een verbod op dat wat mensen zo mooi vinden om te zien, een verbod op licht in de duisternis en een verbod op het even vergeten van alle zorgen. Een verbod op genieten. Het is voor velen zo’n deprimerend, bedroevend en onaangenaam idee om het nieuwe jaar zonder mooi en veilig siervuurwerk in te luiden dat er massaal actie is ondernomen om een verbod op vuurwerk te voorkomen. Niet alleen door de echte vuurwerkfreaks die een getal met 4 cijfers uitgeven aan vuurwerk. Ook door de jonge kinderen, hun vaders, hun oma’s, een heel groot deel van de samenleving laat via alle mogelijke wegen horen dat een vuurwerkverbod niet gewenst is. Een heel groot deel van de samenleving maakt ook goed onderbouwd duidelijk waaróm een verbod niet het gewenste effect zal hebben. Waarom het juist een averechts effect zal hebben.
Beste SBS6, in zo’n bijzondere tijd als de tijd waar we nu in zitten, kan de media mensen een lichtpuntje bieden, de mensen opvrolijken met een mooi verhaal. Beste SBS6, ik vraag jullie, om groot en breed aandacht te besteden aan als die mensen die zo enorm van vuurwerk genieten. Brengt het mooie nieuws van al die mensen die deze dagen en nachten aan het strijden zijn voor het behoudt van een prachtige traditie en het voorkomen van een puinhoop met illegaal vuurwerk naar buiten. Geef vuurwerkliefhebbend Nederland een podium, laat ons ons verhaal vertellen.
Ik zou jullie graag willen vragen de mooie kant van de jaarwisseling te belichten en een heel groot deel van Nederland te helpen in de strijd tegen het vuurwerkverbod. Neem contact met ons op, en wij verzorgen voor u een prachtig verhaal!
Met vriendelijke groet, namens vuurwerkliefhebbend Nederland,
Niels
Neem contact met mij op via mail
Neem contact met mij op via telefoon
Ik heb een groot netwerk van vuurwerkliefhebbers om mij heen en kan u in contact brengen met mensen die graag mee werken aan een dergelijk item, mijzelf inbegrepen.
Oké, ik heb ook even een review nodig, wil wat aan verschillende media schrijven, heb dit klaar staan:
uiteraard met andere aanhef voor andere partijen.
Oké, ik heb ook even een review nodig, wil wat aan verschillende media schrijven, heb dit klaar staan:
uiteraard met andere aanhef voor andere partijen.
hoi niels, ten eerste buig ik en kniel voor alles wat je doet voor de community, dankjewel.
de brief is helemaal mooi denk ik zelf, aleen het laast kwam wat arrogant over bij mij het gaat om het einde, heb geen idee of het wat zal uit maken just my 2 cents![]()
Neem contact met mij op via mail
Neem contact met mij op via telefoon