Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komende twee weken even goed bezuinigen en niet te veel geld uitgeven aan onzin dingen, zodat we nog even hard kunnen bestellen :P de mooiste dagen komen er echt aan. Heb super veel zin in het afhalen! Vandaag even langs de Aldi gaan waarschijnlijk om een en ander te kopen!

Lijstjes willen uitprinten en bij nog 2 lijstjes te gaan erachter komen dat de inkt op is :frusty:.
Gelukkig nog 13 dagen de tijd voor nieuwe inkt :D.

Mooi om al die enthousiaste reacties te lezen. Ik kijk er ook erg naar uit om mijn vuurwerk op te gaan halen. En hopelijk een oudejaarsnacht die net zo geslaagd is als vorig jaar :yes:

Het aftellen voor oudjaarsdag begint bij mij altijd alweer op 1 januari, nagenieten van oudjaarsdag en alvast plannen maken wat er op 31 december weer anders en beter kan bij het carbidschieten en welk vuurwerk ik wil gaan bestellen.

Nog erg druk met werken. Dus het besef is er nog niet helemaal. Begint idd op te schieten. Moet en wil zeker nog wat kleine bestellinkjes doen en dit inplannen bij de verschillende afhaaldagen. Het gaat wel erg snel.

Nog 5 dagen werken en dan lekker vakantie! En dan is het alweer bijna kerst en dan nog maar een paar dagen tot...

Nog een week werken en dan lekker vrij, wachten tot het vuurwerk weer opgehaald kan worden en dan feestend het nieuwe jaar in :D!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan